سرمربی تیم استقلال :

برای تمام توپ های بازی با سپاهان میجنگیم/حمله به تیم سپاهان سخت است

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۵:۱۲
کد خبر: ۹۲۹۶۳۲
برای تمام توپ های بازی با سپاهان میجنگیم/حمله به تیم سپاهان سخت است
سرمربی تیم استقلال گفت: نمی‌توانیم به طرفداران قول پیروزی دهیم اما میتوانیم قول دهیم برای تمام توپ ها بجنگیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،آندره استراماچونی در نشست خبری پیش از رویارویی تیمش با سپاهان اظهار کرد: بازی فردا برای استقلال خیلی مهم است ما در این پنج ماه پیشرفت زیادی داشتیم و فردا در امتحان سختی مقابل سپاهان قرار خواهیم داشت تا واقعیت پیشرفت تیم را ببینم و فکر میکنم در مقابل تیمی هستیم که در مسیر دقیق و کاملی قرار دارد.

 

وی ادامه داد: شرایط در این فصل خیلی متفاوت بود ولی در این فصل زمانی مشکل پیش آمد که در سال جدید  در یک هفته بازی مصدومیت های زیادی داشتیم که بازیکن های مهم ما مصدوم شدند. من از پیشرفت تیم رضایت دارم به خصوص برای اینکه بازی بازیکنان متفاوت است و همیشه به صورت مثبت نتیجه بدست نمی آید.

 

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه بازی با سپاهان نشان می دهد بازیکنان استقلال در شرایط سخت چه عکس العملی دارند، ادامه داد: از زمانی که در استقلال شروع به کار مردم سعی کردم ذهنیت تیم و بازیکنان را تغیر دهم و سعی کردیم فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم و تیم به عملکرد مورد نظر رسیده است.نمی‌توانیم به طرفداران قول پیروزی دهیم اما میتوانیم قول دهیم برای تمام توپ ها بجنگیم.
استراماچونی با بیان اینکه فردا در مقابل بهترین مربی ایران بازی خواهیم کرد افزود: امیر قلعه نویی به بهترین نحو برای این بازی آماده است و به تیمی که برای ده بازی تنها یک گل دریافت کرده و تنها یک گل از مهارتی خورده است احترام قائلم هستیم و قطعا این تیم گلر خوبی دارد اما باید از سرمربی قدردان باشد و ما سعی میکنم فردا رکورد انها را بشکنیم.
وی گفت:  ما بازی های مهمی را داریم و فردا شما بهترین تیم دفاع  تیم را خواهید دید و امید داریم بازی خوب و لذت بخشی باشد چون تیم استقلال جای پیشرفت زیادی دارد. به عنوان مثال من از بازی نیمه اول نساجی رضایت نداشتم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و ما باید به عملکرد خوب برسیم .
وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان تیم سختی است، تصریح کرد: حمله به تیم سپاهان سخت است و آنها از لحاظ سنی میانگین سنی بالا دارند و بازیکنان حرفه ای تری دارند.
سرمربی تیم استقلال ادامه‌داد: نقطه قوت تیم  استقلال تمرکز بازیکنان وسط  است چون که سپاهان توپ های کوتاه و بلند را می‌تواند بازی کند. ما می‌خواهیم پرس کنیم و آنها صلاح دفع را دارد از طرفی تیم من هوش بالایی در هافبک ها دارند و من با ارائه‌ی این اطلاعات به سرمربی تیم سپاهان کمک کردم.
استراماچونی افزود: روزبه چشمی در تمرین ضربه دید و فرشید اسماعیلی آسیب دیده است وبه احتمال  پنجاه درصد در ترکیب خواهد بود، محمد دانشگر نیز به دلیل مسائلی انضباطی در تیم نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز