امیر قلعه نویی: بازی با استقلال فینال زودرس است

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۱:۰۵
کد خبر: ۹۲۹۶۳۷
امیر قلعه نویی: بازی با استقلال فینال زودرس است
سرمربی تیم سپاهان گفت: تیم های من هیچوقت رویایی نبوده است و از طرفداران تیم خواسته ای ندارم ما برای آنها بازی می‌کنیم و اگر علاقه داشته باشند از ما حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از رویارویی تیمش با استقلال اظهار کرد: بازی سپاهان و استقلال یک فینال زودرس است که دو تا تیم قوی مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد. توقع میرود فوتبال زیبایی از هر دو تیم دیده شود.

 

وی با بیان اینکه نوع بازی تیم سپاهان و استقلال به گونه ای است که فوتبال تمیز بازی میشود، گفت: تعدادی از بازی های تیم استقلال را آنالیز کردم و متوجه شدم این تیم به دنبال نتیجه نیست و حرفه ای بازی می‌کند.
سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: بازی سپاهان و پیکان بازی بسیار خوبی بود و فوتبال ایران به این نوع بازی ها نیاز دارد. تیم استقلال با آمدن استراماچونی خیلی خوب شده است و از شرایط بحرانی تیمی هجومی و تاکتیکی درست کرده است و حضور چنین مربی هایی به فوتبال اعتبار میدهد.
وی با بیان اینکه تیم سپاهان روند مطلوبی دارد، تصریح کرد: گله ای که از بچه های تیم دارم این است که در دقایقی بد بازی میکردند و زمانی که خوب بازی می‌کنند از موقعیت های صددرصد استفاده نکردند.
سرمربی تیم سپاهان گفت:برای  بازی جام حذفی درخواست داشتیم که بازی را یکروز عقب بیاندازند اما این کار را برای ما انجام ندادند و شاید به خاطر اینکه تیم سپاهان را شهرستانی میدانند از این تیم حمایتی نمی‌کنند.
قلعه نویی افزود: یکسری بازی ها  مربی راحت تر است مثل بازی های آسیایی چون بازیکنان انگیزه کافی را دارند و نیاز به ایجاد انگیزه نیست.بازیکنان سپاهان به صورت کامل در بازی حضور خواهند داشت هم اکنون با انگیزه و روحیه بالا در اردو حاضر شده اند.
وی‌ تصریح کرد: باید فوتبال را فوتبال گونه نگاه کنیم و رفتار حرفه ای را داشته باشیم و از بازیکنان تیم خواستم فوتبال ساده را بازی کنند و وظایف تاکتیکی خود را انجام دهند.
سرمرلی تیم سپاهان با اشاره به طرفداران تیم سپاهان اظهار کرد: تیم های من هیچوقت رویایی نبوده است و از طرفداران تیم خواسته ای ندارم ما برای آنها بازی می‌کنیم و اگر علاقه داشته باشند از ما حمایت خواهند کرد. برای بازی پیکان و سپاهان جمعیت کمی به بازی امده بودند اما اگر‌فردا طرفداران زیاد باشد برای تیم سپاهان نیامده اند. شاید ما کمبودی داریم که هواداران به تماشای بازی نمی آیند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز