آیین یادبود پروفسور فضل اله رضا در اصفهان/ اکران فیلم مستند "عشق و علم"

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶:۳۸
کد خبر: ۹۳۱۴۹۸
آیین یادبود پروفسور فضل اله رضا در اصفهان/
اکران فیلم مستند عشق و علم
آیین یادبود پروفسور فضل اله رضا بزرگ اندیشمند ریاضی جهان، عصر امروز سه شنبه 12 آذر در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر دفتر تخصصی سینما در این رابطه گفت: آیین یادبود پروفسور فضل اله رضا بزرگ اندیشمند ریاضی جهان با عنوان "عشق و علم" عصر امروز روز سه شنبه 12 آذرماه از ساعت 18 تا 20 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

مصطفی حیدری اظهار داشت: در این یادبود که از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری خانه ریاضیات برگزار می شود، فیلم مستند "عشق و علم" به کارگردانی منوچهر مشیری اکران خواهد شد.

وی افزود: فضل اله رضا دانشمند برجسته حوزه مهندسی برق و ریاضیات و از پایه گذاران نظریه اطلاعات و مخابرات آبان ماه امسال در سن ۱۰۵ سالگی در اتاوای کانادا، با زندگی وداع  کرد.

مدیر دفتر تخصصی سینما خاطرنشان کرد: او که در یک مقطع، ریاست دانشگاه تهران، سفیر ایران در یونسکو و کانادا را برعهده داشت، سالها پیش  ساکن کانادا شد و تا پایان عمر در دانشگاه‌های کنکوردیا در مونترئال در کبک کانادا و دانشگاه مک‌گیل مونترال در سمت استادی مشغول به فعالیت علمی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز