فرماندار شهرستان شاهین‌شهر ومیمه:

۳هزار دانش‌آموز به مدارس شاهین‌شهر اضافه شده است/ شهردار جدید شاهین شهر حق مردم را ادا کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۷:۱۵
کد خبر: ۹۳۱۷۲۱
۳هزار دانش‌آموز به مدارس شاهین‌شهر اضافه شده است/ شهردار جدید شاهین شهر حق مردم را ادا کند
آیین معارفه حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر برگزار و از خدمات سه ماهه محمد علی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین شهر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اصفهان، در آیین تودیع و معارفه‌ شهردار شاهین‌شهر، اسفندیار تاجمیری، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر ومیمه، گفت: تمام کسانی که در ساختن‌ و‌ اداره‌ی این شهر، نقش مثبت و سازنده داشتند از جمله بانیان و سرمایه‌گزاران و مدیران و متولیان مدیریت شهری و شهروندان عزیز، تقدیر و تشکر دارم و از درگاه خداوند متعال، برای کسانی که احیاناً حق این شهر را ادا نکرده‌اند و بررسی آسیب‌شناسی نشان می‌دهد که بدهکار هستند، طلب بخشش می‌کنم.

وی خطاب به حمیدرضا فرهنگ (شهردار شاهین‌شهر)، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی شهرداری این شهر را دریابید و در نظر بگیرید که چشم‌انداز آینده نیروی انسانی شهرداری چیست و صلاحیت و شایستگی، در آینده‌  شهرداری چه نقشی دارد و نقش آموزش در خدمت‌رسانی به مردم، کجاست؟

تاجمیری تاکید کرد: شهردار در انتصاب و انتخاب مدیران و معاونان خود باید با دقت نظر و کاملا مستقل عمل کند چرا که سرنوشت شهروندان شاهین شهر نباید بازیچه سفارش  قرار بگیرد.

وی افزود: مگر می‌شود شهری باسوادترین شهر کشور باشد و رتبه‌ توسعه انسانی در استان را دارا باشد و شهر دانش و خلاقیت نام بگیرد اما حوادث درون‌شهری رانندگی و ترافیکی در هشت ماهه اول سال نسبت به سال گذشته، ۳۰۰دستگاه افزایش داشته و پس از بررسی، عامل انسانی و ناآگاهی از فرهنگ ترافیک، عامل اصلی افزایش حوادث شناخته شوند.

فرماندار شاهین‌شهر ومیمه، افزود: سال گذشته نزدیک به ۳هزار دانش‌آموز به مدارس شاهین‌شهر اضافه شده است و این نشان می‌دهد که شهر ما شهری مهاجر پذیر است، بنابراین مسوولان باید توجه شایانی در امور زیربنایی شهر بکار ببندند.

یادآور می شود حمیدرضا فرهنگ در 11 آبان با 7 رأی موافق شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار شاهین‌شهر انتخاب شده بود.حمید عشقی شهردار سابق شاهین شهر که 22 مرداد امسال با مصوبه شورای شهر شاهین شهر به دلیل نبود احراز سکونت و تایید آن در کمیته تطبیق شهرستان از سمت خود عزل شده بود در این مراسم شرکت نکرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز