افتتاح دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان / رقابت ۲۷۰ورزشکار در اصفهان

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵:۱۹
کد خبر: ۹۳۲۰۲۷
افتتاح دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان / رقابت ۲۷۰ورزشکار در اصفهان
مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس فدراسیون اسکواش درمراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان گفت:  شهر اصفهان برای دومین بار متوالی میزبان مسابقات بین المللی اسکواش جونیور است و از هیات اسکواش تشکر می‌کنم که در این چند روز تلاش بسیار زیادی را انجام دادند تا میزبانی به بهترین شکل انجام شود.

مسعود سلیمانی افزود: حضور بازیکنان پر تلاش این رشته باعث شد که اسکواش ایران پیشرفت چشمگیری داشته و مقام های آسیایی را نصیب کشورمان کند.

وی با بیان اینکه چند مسابقات جونیور بین المللی دیگر نیز در کشورخواهیم داشت، اضافه کرد: جونیورها ابتدا در خردادماه در یزد برگزار خواهد شد و سپس در تهران ایران جونیور را خواهیم داشت، اسفندماه نیز در استان خراسان جنوبی یک جونیور بین المللی دیگر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اسکواش یک ورزش خاص و کالری سوز است و تمام اجزای آمادگی جسمانی را دارد و امیدوارم ورزشکاران این رشته پر تلاش باشند و مقام های خوبی برای تیم ملی کسب کنند.

رییس هیات اسکواش استان اصفهان نیز در این آئین اظهار داشت: در این دوره از مسابقات شاهد استقبال بیشتر ورزشکاران از این رقابت ها شده ایم، در دوره گذشته این مسابقات اصفهان میزبان ۱۶۰ ورزشکار بود اما در این دوره این تعداد به ۲۷۰ نفر رسیده است.

هدا محمدی ادامه داد:این مسابقات در دو بخش دختران و پسران انجام خواهد شد که در بخش پسران ۱۴۵ ورزشکار و در بخش دختران ۱۲۵ بازیکن حضور دارند.

رییس هیات اسکواش استان افزود: خوشحال هستیم که در این دوره نیز توانسته ایم میزبان این رقابت ها شویم و امیدوار هستم در چهار روز برگزاری این مسابقات میزبانی را به بهترین شکل انجام دهیم و ورزشکاران خاطرات خوبی   از اصفهان داشته باشند.

 

نظر شما