علیرضا منصوریان:

پنالتی پرسپولیس درست نبود/اشتباهات داوری گریبانگیر ما بوده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۸:۵۶
کد خبر: ۹۳۲۶۶۸
پنالتی پرسپولیس درست نبود/اشتباهات داوری گریبانگیر ما بوده است
سرمربی ذوب آهن گفت:به نظرم پنالتی پرسپولیس درست نبود. ما این را به کارشناسان می‌سپاریم.بعد از آن تلاش کردیم به بازی برگردیم و می‌توانستیم به گل مساوی هم برسیم.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا منصوریان پس از شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس در اظهار کرد: بازی ما برابری بود و برخلاف مالکیت توپی که اول بازی داشتیم، یک توپ به عمق دفاع ارسال شد و داور در آن صحنه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد. در شروع نیمه دوم در سه صحنه داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم پنالتی پرسپولیس درست نبود. ما این را به کارشناسان می‌سپاریم. فرض را بر این می‌گذاریم که بگویند این پنالتی درست بود. اگر آنها بگویند حرف ما درست بود، جریان بازی عوض می شد. امیدوارم اشتباه کرده باشیم.

منصوریان ادامه داد:مقابل تیمی با تماشاگران میلیونی بازی کردیم  وبرخلاف جریان بازی گل خوردیم.پرسپولیس تیم بزرگی است ولی روند برابر بود که تفاوت هایی در زمین دیده می شد.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد:‌جمع دیدارهایی که از داوری آسیب خوردیم، زیاد شده است. خیلی مواقع پنالتی و خطا نبوده و حتی گلی را به ضرر ما گرفتند.در شرایط فعلی هیچکسی بهتر از سرمربی و کادر فنی نمی تواند برای تیم ایجاد روحیه کند.

وی در پایان گفت: وقتی اشتباهات داوری گریبانگیر ما بوده است، نمی توانیم در مقابل پرسپولیس موفق شویم. تفاوت این بازی را در روز خیلی خوب گلر پرسپولیس می بینم ولی در مورد کلاس دو تیم بگویم جلال حسینی امروز بالای بالا بازی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز