مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

نحوه ثبت نام وانت بارها برای مشوق بنزینی/ ۴۰ هزار وانت بار در شهر اصفهان تردد دارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۳۳۶۷۱
نحوه ثبت نام وانت بارها برای مشوق بنزینی/ ۴۰ هزار وانت بار در شهر اصفهان تردد دارد
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان از ثبت نام وانت بارها در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای برای دریافت مشوق های در نظر گرفته شده از سوی وزارت کشور خبر داد و گفت: وانت بارهای بنزینی با ثبت نام در این سامانه می توانند از مزیت هایی همچون سوخت تشویقی، لاستیک و بیمه نامه بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مجید طهماسبی با اشاره به طرح تشویقی سازمان حمل و نقل بار درون شهری برای وانت بارهای بنزینی در شهر اصفهان اظهارداشت: این طرح تشویقی بر اساس سیاست های وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همه شهرهای کشور ابلاغ شده است و باید سازمان حمل و نقل بار درون شهری اقدام به ثبت نام و ساماندهی خودروهای باری کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 9 هزار خودروی دیزلی در شهر اصفهان طی سال های 92 تاکنون ساماندهی شده اند، گفت: از نیمه دوم سال گذشته که موضوع سهمیه بندی سوخت مطرح شد، وزارت کشور تصمیم گرفت از طریق سازمان حمل و نقل بار درون شهری در شهرهای کشور، ساماندهی وانت بارهای بنزینی را نیز آغاز کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری اصفهان و حومه با بیان اینکه در همین راستا دارندگان وانت بارهای بنزینی شهر اصفهان می توانند به سایت مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای به آدرس www.utcms.ir مراجعه کنند، گفت: ثبت نام از وانت بارهای بنزینی شهر اصفهان از طریق سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهر اصفهان به آدرس http://hamlebar.com/  و شرکت های زیرمجموعه این سازمان در شهر نیز انجام می شود.    

وی بیان کرد: بر اساس نامه ای که در اردیبهشت ماه سال جاری از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای ما ارسال شد، از چهارم آذرماه ثبت نام از دارندگان وانت بارهای بنزینی آغاز شده و تا 30 دیماه سال جاری هم ادامه دارد.

طهماسبی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خودروها را اصل و کپی همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت سبز و سند خودرو، بیمه نامه خودرو، 4 قطعه عکس پرسنلی و اصل و کپی برگه معاینه فنی خودرو عنوان کرد و افزود: بهره مندی از سهمیه تشویقی سوخت، بیمه نامه و دریافت لاستیک خودرو از مزایای ثبت نام در این طرح برای رانندگان وانت بارهای شهری است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی از سوی مناطق شهرداری اصفهان برای آگاهی دارندگان وانت بارها در سطح شهر در حال انجام است. به زودی در همه پمپ بنزین های شهر اصفهان نیز اطلاع رسانی به رانندگان در این خصوص صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری اصفهان تصریح کرد: با ثبت نام وانت بارها در این طرح، پروانه فعالیت که تاییدکننده خودرو است، برای دارندگان وانت بارها صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز ثبت نام برای این طرح تاکنون در شهر اصفهان سه تا چهار هزار وانت ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: حدود 40 هزار وانت بار در شهر اصفهان تردد دارد که پیش بینی می شود در این طرح ثبت نام کنند.

طهماسبی از مزایای اجرای این طرح را انجام معاینه فنی برای حدود 40 هزار وانت بار شهر، ارتقاء محیط شهری و ارتقاء استانداردهای محیط زیستی دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز