منصوریان: در بازی با پرسپولیس از سوی داوری به ما کم لطفی شد/ در به ثمره رساندن گل بی دقتیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۷:۱۶
کد خبر: ۹۳۳۸۹۱
منصوریان: در بازی با پرسپولیس از سوی داوری به ما کم لطفی شد/ در به ثمره رساندن گل بی دقتیم
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: در ارائه بازی چشم‌نوار هم‌چنان موفق بوده اما در حفظ نتیجه و به ثمر رساندن گل بی‌دقت هستیم همچنین در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و البته از سوی داوری نیز مقداری کم لطفی به ما شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا منصوریان، در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: شرایط ذوب آهن به گونه ای است که به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم. بعد از بازی برابر پرسپولیس سعی کردیم کم‌تر استراحت کنیم و روی تیم حریف آنالیز لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم نساجی مازندران به سرمربی آقای مهاجری تیم بسیار خوبی است و با بضاعتی که دارد توانسته فوتبال خوبی را ارائه دهد. این تیم در شهر خودش خیلی خوب بازی می‌کند و در بازی‌های خارج از خانه سعی می‌کند فوتبال خوبی به نمایش بگذارد. سعی تیم ما این است که بتواند ۳ امتیاز بازی را کسب کند و به مسیری برویم که بتوانیم روند پیروزی خود را داشته باشیم و شرایط تیم را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: در ارائه بازی چشم‌نوار هم‌چنان موفق بوده اما در حفظ نتیجه و به ثمر رساندن گل بی‌دقت هستیم همچنین در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و البته از سوی داوری نیز مقداری کم لطفی به ما شد.

منصوریان با اشاره به صحبت هایش در نشست خبری قبلی خود گفت: پیش از مسابقه با پرسپولیس از آقای بیژن حیدری خواستم تا بهترین داوری خود را انجام دهد، چون می‌دانستم که تحت فشار افکار عمومی خواهد ماند. پنالتی نیمه اول ۱۰۰ درصد به سود پرسپولیس خطا بود اما در دقیقه ۴۶ پنالتی گرفتن جرات می‌خواست و ۱۰۰ درصد پنالتی به سود ما بود. در یک برنامه تلویزیونی این صحنه بررسی شد و اعلام شد ۱۰۰ درصد پنالتی به سود ما بوده است. به بررسی داوری‌های تلویزیونی قانع نشدم و با چند نفر از اساتید بزرگ داوری کشور صبحت کردم و فیلم بازی را از جهات مختلف برای آن‌ها فرستادم که هر سه عزیزی که برای آن‌ها فیلم فرستادم به من گفتند که ۱۰۰ درصد پنالتی بوده است. کارشناسان از من خواستند تا اسم‌شان را اعلام نکنم چرا که تحت هجمه فضای رسانه‌ای و فضای مجازی قرار می‌گیریم و به ما آسیب می‌رسد.  بازی قبل ما اگر ابتدای نیمه دوم به تساوی یک بر یک می‌رسیدیم، شرایط بسیار متفاوت می‌شد.

وی ادامه داد: در کل ما از داوری آسیب دیده‌ایم اما با تمام احترام به داوران نگاه می‌کنیم. حتی بازی با پرسپولیس که می‌توانستیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کنیم اما سه بر صفر شکست خوردیم. باز هم می‌گویم که حیدری یکی از بهترین داوران کشور ما است و همان‌طور که پزشکان از هر ۳۰ عمل‌ ممکن است یک عمل ناموفق داشته باشند و اتفاقی رخ دهد، در داوری هم ممکن است کسی مثل بیژن حیدری سهوا یک اشتباه داشته باشد و نتیجه را به نفع حریف ما تغییر دهد.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره بازی با نساجی گفت: فردا باید حرفه‌ای فوتبال کنیم. بازیکنان‌مان در تمرینات مالکیت توپ را در اختیار دارند اما باید انضباط تیمی‌مان را بهتر شود. البته ما فردا به جانفشانی بازیکنان‌مان احتیاج داریم. فردا از آن روزهایی است که بار روی دوش قاسم حدادی‎فر و خلتعبری بیش‌تر از گذشته سنگین است و من فکر می‌کنم فردا یک ترکیب خوب، ایده‌آل و نو به زمین خواهیم فرستاد تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

منصوریان تصریح کرد: به تیم خودم بسیار امیدوارم و این تیم را به مراتب بهتر از تیم پارسالم می‌دانم و احتیاج به کسب دو سه پیروزی داریم تا از پایین جدول به بالا برویم. به بازیکنام گفتم بازی پرسپولیس را فراموش کنید. همیشه گفته‌ام که چهار تیم ما در لیگ‌برتر با کیفیت فوتبال بازی می‌کنند که دو تیم آن استقلال و پرسپولیس هستند. می‌توان استقلال و پرسپولیس را سه بر صفر برد اما اگر خطایی انجام بدهی، تا پایان بازی باید تنبیه شوید. ما نباید زودتر از گلزدن به پرسپولیس گلی را دریافت می‌کردیم. به بازیکنام گفتم بازی با پرسپولیس را فراموش کنید و به کیفیتی که در بازی با فولاد، تراکتور و استقلال ارائه دادید فکر کنید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز