رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

نسبت صادرات استان با پتانسیل های موجود همخوانی ندارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۱:۲۲
کد خبر: ۹۳۴۵۳۱
نسبت صادرات استان با پتانسیل های موجود همخوانی ندارد
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نسبت صادرات استان اصفهان با منابع و پتانسیل های موجود همخوانی نداردو باید سازوکاری فراهم شود تا رفت و آمدهای بین المللی به نتایج مطلوب برای استان منتج شود. .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهانبا تاکید بر اینکه این اتاق برای انجام وظایف مربوطه درنگ نخواهد کرد، گفت: اتاق اصفهان قدردان تلاش های ارگان هایی است که در راستای بهبود شاخص های محیط کسب و کار استان فعالیت می کنند.

وی ضمن تشریح فعالیت های دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: اصلاح ساختار اتاق متناسب با اهداف تعیین شده این دوره، ساماندهی اعضا و ایجاد مراکز رشد و شتاب دهنده ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: نسبت صادرات استان با منابع، تولیدات و پتانسیل های موجود همخوانی ندارد و باید سازوکاری فراهم شود تا رفت و آمدهای بین المللی به نتایج مطلوب برای استان منتج شود.

در ادامه،رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان گفت: پس از مشهد بیشترین نیرو را نمایندگی اصفهان دارد و این پتانسیل ارزشمندی است که باید از آن نهایت استفاده بشود.

علیرضا سالاریان،با اشاره به وجود اداره تسهیل بخش خصوصی در این نمایندگی تصریح کرد: تاکنون از این ظرفیت استفاده کافی نشده و بخش خصوصی می تواند از این فرصت برای تسهیل امور خود استفاده کند.

وی با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی و دیپلماسی در این مجموعه گفت: دانشگاه های استان در بخش فرهنگی تعامل خوبی با نمایندگی وزارت امور خارجه استان داشته اند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان با بیان اینکه همکاری خوبی نیز با اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری وجود دارد، از اعلام آمادگی این مجموعه برای کمک و تسهیل امور مربوط به فعالان اقتصادی خبر داد و افزود: در چارچوب پروتکل های موجود نیز ما آماده هرگونه همکاری هستیم.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی و هم افزایی بین ارگان های دولتی و خصوصی استان، تشکیل شورای روابط بین المللی را در تسهیل مراوده و تعامل با دیگر کشورها موثر دانست و افزود: این شورا با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و استانداری می تواند در تسهیل روابط بین المللی تاثیرگذار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز