مسعود سلیمانی در دیدار با استاندار اصفهان مطرح کرد:

عدالت آمریکا دروغ است/ ۵ نفر از بیمارانم به دلیل تحریم جان خود را از دست دادند

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۰:۱۸
کد خبر: ۹۳۵۶۰۵
عدالت آمریکا دروغ است/ ۵ نفر از بیمارانم به دلیل تحریم جان خود را از دست دادند
مسعود سلیمانی، استاد و پژوهشگر ایرانی گفت: عدالت آمریکا دروغ است،آن‌ها درمدت بازداشت غیرقانونی من را تروریست خوانده و همه زندانیان را از نزدیک شدن به من ترسانده بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مسعود سلیمانی،استاد و پژوهشگر ایرانی که پس از حدود یکسال بازداشت غیرقانونی در آمریکا، آزاد و در سوئیس تحویل مقامات ایرانی شد،در دیدار با استاندار اصفهان با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دلیل واهی دور زدن تحریم ها، من را ۱۴ ماه در زندان نگه داشتند، گفت: دولت آمریکا بدون هیچ دلیلی اجازه تشکیل هیچ دادگاهی را به ما نمی‌داد.

وی هدف اصلی آمریکا از این کار‌ها را آزار و اذیت ایرانیان بیان کرد و افزود: در شرایط سختی من را در کنار قاتلان و قاچاقچیان مواد مخدر زندانی کرده بودند.

او با اشاره به اینکه عدالت آمریکا هالیوودی و دروغ است، گفت: آن‌ها من را تروریست خوانده و همه زندانیان را از نزدیک شدن به من ترسانده بودند.

مسعود سلیمانی ادامه داد: هنگام انتقال به سوئیس، مرا با زنجیر و دست بند بردند که با این حرکت حقیر بودن خودشان را نشان دادند.

او افزود: لحظه آخر به آمریکایی‌ها (بریان هوک) هم گفتم در این مدت که زندانی بودم ۵ نفر از بیمارانم جان خود را ازدست دادند که شما و دولت آمریکا مسئول آن هستید.

استاندار اصفهان،عباس رضایی نیز  در این دیدار اظهار داشت: سلیمانی از نزدیک اقدامات ظالمانه آمریکایی ها را درک کرده و می تواند چهره واقعی استکبار جهانی را برای جهانیان، تشریح کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با بازداشت و زندانی کردن دانشمندان ایرانی، گوشه ای دیگر از جنایت های خود را نشان داد و دشمنی خصمانه خود را با ایرانیان بار دیگر ثابت نمود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز