امام جمعه اصفهان:

اصل اعتراض، حق هر مسلمانی است/ دشمن امروز به بن‌بست رسیده است

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۴:۱۰
کد خبر: ۹۳۵۸۶۷
اصل اعتراض، حق هر مسلمانی است/ دشمن امروز به بن‌بست رسیده است
امام جمعه اصفهان گفت:به افرادی که شعار‌هایی مانند «نه غزه نه لبنان» می‌دهند رأی ندهید و بدانید همواره حضور مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمن بوده و نکند خدایی ناخواسته، به دلیل مشکلات پای صندوق‌های رأی نرویم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد،در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با یادآوری سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان همواره به دنبال اختلاف‌افکنی بین اقشار مختلف و تأثیرگذار جامعه بوده‌اند و پیش از انقلاب هم بین روحانیون و دانشگاهیان اختلاف انداختند.

 

امام جمعه اصفهان گفت: در همین راستا به همه عرض می‌کنم که به سایت‌ها و شبکه‌های خارجی گوش ندهند چرا که دروغ می‌گویند و بسیاری از مواقع حتی حرف‌هایی از خود من نقل می‌شود که خلاف واقع است و مردم باید این‌ها را حرف‌های شیطان و دروغ بدانند، بیشتر حرف‌هایی که پیرامون روحانیت، علما و دانشگاهیان ما می‌زنند دروغ است الا اینکه به ندرت حرف صحیحی هم زده شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت : اصل اعتراض، حق هر مسلمانی است که باید از مسیر درست و قانونی پیگیری شود، این عقیده من است که یک عقیده قانونی هم است؛ اما انتشار این مطلب که گفته‌اند بنده با اعتراض مخالف هستم، غلط است.

طباطبایی‌نژاد افزود: دشمن امروز به بن‌بست رسیده است و اعلام تحریم مجدد برخی مؤسسات، بانک‌ها و افراد که قبلاً تحریم شده‌اند، نشان از درماندگی دشمن دارد، بدانیم هر چه که دشمنی دشمن بیشتر شود پیشرفت بیشتری خواهیم داشت.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: مردم باید فکر کنند و به کسی رأی دهند که واقعاً بتواند خدمت‌گذار مردم باشد و انسان‌های مؤمن، متدین و فعال را انتخاب کنند.

وی در ادامه گفت: به افرادی که شعار‌هایی مانند «نه غزه نه لبنان» می‌دهند رأی ندهید و بدانید همواره حضور مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمن بوده و نکند خدایی ناخواسته، به دلیل مشکلات پای صندوق‌های رأی نرویم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز