مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

ایجاد ۳۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۱:۳۱
کد خبر: ۹۳۶۰۹۹
ایجاد ۳۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی
مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت:در هشت‌ماهه نخست امسال ۳۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان در سراسر استان فراهم‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا متین پور اظهار داشت: فرصت‌های شغلی ایجادشده در این نهاد حاصل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و همچنین رایزنی با کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکارها به‌منظور استخدام مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان سهم کاریابی در تحقق این میزان فرصت شغلی را ۳۲۲ مورد عنوان کرد و افزود: ۲۹۷۴ فرصت شغلی نیز با پرداخت بیش از ۹۳ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع کمیته امداد، اعتبارات بانکی و همچنین اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، ایجادشده است.

وی با یادآوری اینکه این نهاد ایجاد کننده و تثبیت‌کننده فقر نیست، تأکید کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی جامعه نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان اصفهان است و مددجویان به فراخور شرایط و محیط زندگی‌شان به سمت اشتغال و خودکفایی هدایت می‌شوند.

متین پور با دعوت از کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان ایده‌ها و صنایع کاربردی برای همکاری با کمیته امداد اصفهان در زمینه اشتغال مددجویان، گفت:  خیر ماندگار و باقیات‌صالحات فقط محدود به ساخت مدرسه، درمانگاه و مسجد نیست بلکه در جامعه امروزی کمک به اشتغال و توانمندی هر مددجو نیز از خیرهای کثیر و ماندگار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز