"جنگلی ها" روی صحنه فرشچیان/ برداشتی آزاد از کلیله و دمنه

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۵:۲۵
کد خبر: ۹۳۶۲۲۹
جنگلی ها روی صحنه فرشچیان/ برداشتی آزاد از کلیله و دمنه
کارگردان تئاتر عروسکی جنگلی ها گفت: اجرای این تئاتر از 15 آذرماه شروع شده و تا 5 دی ماه از ساعت 18:30 در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،ستاره کاظمی اظهار داشت: این تئاتر برداشتی آزاد از کلیله و دمنه به نویسندگی ارنواز فیروزیان است و بازیگر ندارد بلکه 7 عروسک با حضور 9 عروسک گردان و صداپیشه اصلی و 2 عروسک گردان کمکی دارد.

وی درباره داستان این تئاتر افزود: طبق قوانین جنگل که از پدربزرگ سلطان جنگل فعلی مانده هیچ حیوانی نباید به حیوان دیگر آسیب برساند اما شیر می خواهد این قوانین را نقض کند و حیوانی را بخورد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می شود و در آخر داستان به عنوان جریمه موظف است زباله هایی که انسان ها در جنگل می ریزند را جمع کند.

کارگردان تئاتر عروسکی جنگلی ها ادامه داد: نکته آموزنده این تئاتر این است که وقتی افراد با هم همدل و همراه باشند کسی نمی تواند به آن ها آسیب برساند همچنین این تئاتر قصد دارد نکاتی در رابطه با حفاظت از محیط زیست را به کودکان آموزش دهد.

کاظمی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به سایت gisheh8.com  مراجعه کرده و یا با شماره 09216834972 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز