استاندار اصفهان مطرح کرد؛

کاهش آمار تلفات جانی در تصادفات جاده ای

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۲:۱۲
کد خبر: ۹۳۶۹۳۴
کاهش آمار تلفات جانی در تصادفات جاده ای
استاندار اصفهان گفت: نیروهای انتظامی در فصول مختلف سال مأموریت های بسیاری را برعهده دارند که برنامه های مشترک این نیروها در قالب رزمایش و رژه، اوج هماهنگی آنها برای خدمت رسانی را به نمایش می گذارد و نمودی از وحدت برای خدمت است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  عباس رضایی در آغاز رزمایش  زمستانی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: باتوجه به فرا رسیدن فصل سرما، آمادگی هرچه بیشتر این نیروها برای اقدامات به موقع، لازم و ضروری است.

وی در ادامه گفت: نیرو های انتظامی در فصول مختلف سال مأموریت های بسیاری را برعهده دارند که برنامه های مشترک این نیروها در قالب رزمایش و رژه، اوج هماهنگی آنها برای خدمت رسانی را به نمایش می گذارد و نمودی از وحدت برای خدمت است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم نیز باید به هشدارهای پلیس بیشتر دقت کنند و نیروهای خدوم انتظامی نیز  با وحدت و همدلی با یکدیگر ، نظم و امنیت را در جامعه، نشان دهند.

وی اضافه کرد: بهره گیری از تجهیزات نوین دنیا در خدمت رسانی نیروی انتظامی دیگر یک رویا نیست و امروزه پهبادهای پیشرفته در مأموریت های مختلف این نهاد به کار گرفته می شوند.

رضایی با توجه به کاهش آمار تلفات جانی در تصادفات جاده ای، عنوان کرد: بنابر تعابیر قرآنی، حفظ و نجات جان یک انسان، نجات جان همه انسان هاست بنابراین باید تلاش های نیروهای پلیس راهور در این خصوص را ستود.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال اعمال فشار بر مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند اما دولتمردان تدبیر و امید در تلاش اند تا مشکلات اقشار مختلف به خصوص اقشار آسیب پذیر را مرتفع کنند به همین دلیل بخش عمده مبالغی که از گران شدن بنزین حاصل شد به نیازمندان جامعه اختصاص یافته است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی از محدودیت هایی که برای دولت ایجاد شده به خوبی آگاهی دارند و با همدلی و همزبانی با کارگزاران ایران اسلامی همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران در همه صحنه‌ها یار و یاور خوبی برای مدیریت استان محسوب می‌شوند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران می‌توانند توانایی دستیابی ایران به این تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا به اطلاع مردم برسانند تا موجبات آرامش بیشتر را برای آنها فراهم کنند.

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز