ستاد برگزاری جشنواره سینما حقیقت در اصفهان اعلام کرد؛

تغییر زمان اکران دومستند«خانه روشنان»و«تا شش مدت دیگر»

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۴:۲۰
کد خبر: ۹۳۷۲۷۲
تغییر زمان اکران دومستند«خانه روشنان»و«تا شش مدت دیگر»
مستندهای «خانه روشنان»و«تا شش مدت دیگر»روز در روز جمعه 29 آذرماه در سانس 16 تا 18 به میزبانی سالن سوره حوزه هنری اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،بنا بر اعلام ستاد برگزاری جشنواره سینما حقیقت در اصفهان ، زمان اکران اثر دو مستند ساز اصفهانی شامل «خانه روشنان» به کارگردانی زهرا نیازی و «تا شش مدت دیگر» به کارگردانی الهام مرتضوی در روز جمعه 29 آذر 98 از سانس 14 تا 16 تغییر و در سانس 16 تا 18 همان روز به میزبانی سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه با حضور عوامل هر دو فیلم انجام خواهد شد.

مستند «خانه روشنان»که در بخش مستندهای کارآفرینی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت حضور دارد، روایت زنی است که در محیطی نا امن چراغی امیدبخش روشن کرده است.در خلاصه موضوع این مستند آمده است: سارا زنی میان سال در محیطی پراز ناامنی ، فقر و اعتیاد چراغی روشن کرده است.

 «تا شش مدت دیگر» نیز در بخش مستندهای کوتاه سیزدهمین جشنواره سینمای حقیقت حضور یافته است.این فیلم،مستندی با موضوعی جذاب و جنجالی از زندگی یک زن فال‌گیر است که در آن با زندگی و کار او همراه می‌شویم.

در حاشیه اکران این دو اثر از کارگردان های اصفهانی،نشست نقد و بررسی نیز برگزار می شود.

 جشنواره سینما حقیقت همزمان با تهران در روزهای 24 تا 29 آذر 98 به میزبانی پردیس سینمایی سیتی سنتر و سالن سوره در حال برگزاری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز