معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی دی ماه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۰:۴۳
کد خبر: ۹۳۷۹۴۰
اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی دی ماه برگزار می شود
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی به منظور افزایش انگیزه کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، اصغر مختاری با اشاره به اینکه راه اندازی جام باشگاه های کتابخوانی به منظور افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از چهار سال گذشته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده است،بیان داشت: این طرح با پویایی در اقدامی بین دستگاهی کودکان هفت تا یازده سال را به صورت گروهی به مطالعه فراخوانده است تا کتاب های مورد نظر جام باشگاه را مورد نقد و بررسی و تبادل نظر قرار دهند.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان اصفهان به همراه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره کل بهزیستی استان اصفهان و شهرداری اصفهان در تعامل سازنده در طرح جام باشگاه کتابخوانی کوشیده اند و حاصل آن برگزاری دو هزار و ۲۰۰ باشگاه کتابخوانی  در سال گذشته بوده است که اصفهان حائز رتبه نخست در این زمینه شد.

وی با اشاره به روند برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی تصریح کرد: کتاب هایی تا تخفیف پنجاه درصد در کتابفروشی های منتخب توزیع می شود و مخاطبان باشگاه کتابخوانی در قالب تیم های گروهی این کتابها  را مورد مطالعه و نقد و بررسی قرار خواهند داد.

مختاری با بیان اینکه امسال جام باشگاه های کتابخوانی دچار تغییراتی شده است، اعلام کرد: اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی در دی ماه برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام اینکه امسال جام باشگاه های کتابخوانی مهدهای کودک را هم در بر می گیرد، افزود: برگزاری این رویداد با بخش خصوصی است و با توسعه به بخش کودکان زیر هفت سال می توان در ترویج فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش کوشید. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با نقش نظارتی اقدامات اجرایی جام باشگاه های کتابخوانی را به بخش خصوصی فعال در زمینه کودک واگذار کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز