طرح زوج و فرد از در منازل تا یک ماه آینده اجرا می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۶:۱۹
کد خبر: ۹۴۰۷۰۵
طرح زوج و فرد از در منازل تا یک ماه آینده اجرا می‌شود
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد از در منزل در اصفهان مجوز شورای ترافیک را دریافت کرد و قرار است این طرح از یک ماه آینده اجرال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه روز گذشته طرح زوج و فرد از در منازل در اصفهان در شورای عالی ترافیک استان اصفهان مطرح شد، اظهار کرد: این شورا اجرای این طرح را تایید و برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه شهرداری موظف به تامین زیرساخت‌ها و همچنین ارسال پیامک جریمه برای شهروندان متخلف است، افزود: همچنین مقرر شد ۲۲۳ دوربین موجود در سطح شهر اصفهان علاوه بر فاکتورهایی که برای آنها تعریف شده نسبت به اعمال قانون برای ورود به طرح زوج و فرد و معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه قرار است شهرداری حداکثر تا یک ماه آینده زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای طرح زوج و فرد از در منازل را اجرایی کند، گفت: پلیس راهور نیز در این زمینه همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با شهرداری خواهد داشت.

وی جریمه تعریف شده برای خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو و خودروهای متخلف در محدوده زوج و فرد را به ترتیب ۵۰ و ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: پیشنهاد افزایش تخلفات مربوط با آلودگی هوا از سوی نیروی انتظامی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز