امام جمعه شاهین شهر:

تحقق انتظارات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۱:۵۶
کد خبر: ۹۴۲۲۸۳
تحقق انتظارات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است
همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی وگام دوم در روز ۱۲بهمن ۹۸، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر با حضور ائمه جمعه استان، فعالان فرهنگی و سیاسی و نخبگان برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،امام جمعه شاهین‌شهر  در نشست برگزاری این همایش در رابطه با فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی گفت: دوران ما با دمیدن خورشیدی چون حضرت امام خمینی(ره) که یگانه‌ دین و فلسفه و سیاست و یکی از صاحب نظران برجسته در حکمت متعالیه بود و بر اساس اندیشه و نگاه حکمی در برابر طاغوت دوران و انقلاب و بنیان حکومت اسلامی، شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در خصوص اهداف برگزاری این سمینار، عنوان کرد: پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی و با صدوربیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم ایران اسلامی، ضرورت گفتمان در باب فلسفه سیاسی اجتماعی انقلاب در بین نخبگان علمی فرهنگی، مسئولان و کارگزاران نظام و تبیین فلسفه متعالیه به عنوان پشتوانه و پشتیبان انقلاب اسلامی، قابل اجراست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: احیای ارزش‌های انقلاب از منظر حکمت متعالیه، نگاه و رویکرد حکمی به ماهیت انقلاب اسلامی و آسیب شناسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای عملیاتی برای آن به‌منظور خروج از مشکلات حاضر، بازخوانی مفاهیمی چون عدالت، آزادی و... با توجه به تجربه ۴۰ساله گذشته و در راستای تحقق انتظارات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است.

  هاشمی، افزود: برگزاری همایشی تحت عنوان فلسفه سیاسی اجتماعی انقلاب (حکمت سیاسی متعالیه و گام دوم انقلاب اسلامی) با حضور اساتید صاحب نظر در این زمینه از حوزه و دانشگاه برای گروه‌های هدف به منظور آموزش، آشنایی وایجاد گفتمان عمومی در این زمینه، ضروری است.

 

 

نظر شما