پیشنهادفرهنگی روز/

اجرای گروه موسیقی "نهیب" بر صحنه هنر سرای خورشید

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۴:۲۰
کد خبر: ۹۴۴۱۷۶
اجرای گروه موسیقی نهیب بر صحنه هنر سرای خورشید
کنسرت گروه موسیقی "نهیب" 11 دی ماه از ساعت 19 در هنرسرای خورشید اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)در اصفهان،سرپرست گروه موسیقی نهیب گفت: کنسرت گروه موسیقی نهیب، 11 دی ماه از ساعت 19 در هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

محمد معینی اظهار کرد: گروه موسیقی نهیب حدود دو سال پیش تمرینات خود را آغاز و کنسرت های غیررسمی زیادی برگزار کرد اما این اجرا اولین کنسرت رسمی این گروه است.

وی با بیان اینکه در این کنسرت 10 قطعه اجرا می شود، تصریح کرد: پیش درآمد اصفهان، آوازخوانی درآمد همراه با کمانچه، تصنیف سودازده، ساز و آواز با سنتور همراهی، چهار مضراب تک نوازی سنتور و تنبک، آواز عراق و عشاق و فرود با همراهی تار، دو نوازی نی و دف، آواز مثنوی با همراهی نی، تصنیف آتش به جان و رنگ از جمله قطعاتی است که در این کنسرت اجرا می شود.

سرپرست گروه موسیقی نهیب گفت: در گروه موسیقی نهیب، طهمورث قطره سامانی، سجاد عابدیان، منصوره سادات حسینی، سپهر رستگارپناه، محمد اسلامی به عنوان نوازنده و احسان معینی به عنوان خواننده حضور دارند.

گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند به ادرس navayemehr.ir  مراجعه کرده و یا با شماره 09357556894 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز