عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر:

اولویت شورای شهر حمایت‌از بانوان سرپرست خانوار است

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۳:۴۸
کد خبر: ۹۴۴۷۲۹
اولویت شورای شهر حمایت‌از بانوان سرپرست خانوار است
عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر، اولویت شورای شهر را حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم از اقشار کم برخوردار وبانوان سرپرست خانواراست.

پرستو جهانگیری در گفتگو با خبرنگار برنا در اصفهان، با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اظهار کرد: تزریق امید و تقویت روحیه در بین شهروندان یکی از اولویت‌های شورای شهر بوده و بر اساس آن، طرح‌ها و برنامه‌های محله‌محور پایه‌ریزی شده‌ است.

این عضو شورای شهر، با بیان اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی کنونی مشکلات متعددی را برای همه مردم در برداشته اما بیشترین آسیب به اقشار کم برخوردار جامعه وارد شده‌است، افزود: شورای اسلامی شهر، در راستای توانمندسازی اقشار محروم و کم درآمد جامعه، به خصوص زنان سرپرست خانوار، با طرح‌های آموزش‌‌ مهارت بصورت مستقیم و انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات و نهاد‌ها غیرمستقیم وارد عمل ‌شده‌است.

جهانگیری، خاطرنشان کرد: شورای دوره پنجم با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، دوره‌های آموزشی ساخت صنایع دستی مانند؛ میناکاری، ساخت آئینه‌های زینتی، عروسک‌سازی، چرم دوزی و.... از یک سو و برپایی بازارچه‌های محلی و تبلیغات از سوی دیگر در راستای حمایت از بانوان کم برخوردار و سرپرست خانوار به میدان آمده‌است.

عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر، اصحاب رسانه را صدای مدیران و مردم، توامان دانست و خاطرنشان‌کرد: اصحاب رسانه باید در راستای ارتباط بیشتر مردم با مسئولان و مشارکت عمومی در بیان کاستی‌ها و ارائه پیشنهادات شهروندان به مسئولان برای حل مشکلات و داشتن شهری پویا، موثرتر عمل کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز