اصفهان اصلی‌ترین مقصد گردشگری چینی ها

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۵:۵۸
کد خبر: ۹۴۵۹۱۰
اصفهان اصلی‌ترین مقصد گردشگری چینی ها
معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی کشور چین، اصفهان را به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری خود برگزیده، به رسم میهمان نوازی، جشن سال جدید چینی ویژه گردشگران در دیار نصف جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سید علی صالح درخشان  اظهار داشت: کشور چین اکنون یکی از هدف‌های مهم بازار جذب گردشگر در اصفهان است. سال‌هاست که کشورهای اروپایی بازارهای هدف‌ به منظور جذب گردشگر به اصفهان بوده و هستند، اما با وجود تحریم‌های ناعادلانه، در سال های اخیر به دنبال یافتن بازارهای هدف جدید گردشگری خارجی برای اصفهان هستیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با همکاری بخش خصوصی به ‌صورت جدی اقدامات لازم را جهت تبلیغات و معرفی استان اصفهان به گردشگران چینی با هماهنگی فعالان گردشگری کشور چین، آغاز کرد که این اقدام تاکنون بازخورد قابل قبولی داشته است، به نحوی که آمار ورود گردشگران چینی به اصفهان نسبت به سال گذشته پنج برابر شده است.

درخشان گفت: برای توسعه گردشگری باید با همکاری فعالان گردشگری و دوستداران میراث فرهنگی این مرز و بوم، برنامه ریزی های دقیق تری صورت پذیرد.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی کشور چین، اصفهان را به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری خود برگزیده است، این اداره کل با همکاری بخش خصوصی به رسم میهمان نوازی، برای چهارمین سال متوالی، جشن سال جدید چینی را که از ابتدای بهمن ماه آغاز می شود، در دیار نصف جهان ویژه گردشگران چینی برگزار می‌کند. 

درخشان گفت: امید می رود تا با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد حضور گردشگران از دیگر کشورها نیز باشیم، که این امر موجب رونق بیشتر اقتصادی در جای جای استان پهناور اصفهان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز