امام جمعه اصفهان:

ورزش همگانی برای کارکنان دولت گسترش یابد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۹:۱۴
کد خبر: ۹۴۷۱۱۷
ورزش همگانی برای کارکنان دولت گسترش یابد
مسئول بخش نهادها و سازمان‌های هیات ورزش‌های همگانی استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در این دیدار با بیان اینکه لازم است فرهنگ ورزش همگانی در جامعه گسترش یابد، گفت: با گسترش ورزش همگانی در میان کارکنان دولت و سایر نهادها، علاوه بر ایجاد نشاط در میان آنان حوصله و صبر آنان افزایش می‌یابد و کارکنان می‌توانند با توان بیشتری خدمت‌گزار مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر ضرورت گسترش ورزش همگانی در میان آحاد جامعه اظهار داشت: ورزش همگانی نتایج بسیار خوبی برای مردم دارد و اگر فرهنگ آن گسترش یابد، انسان‌های سالم خواهیم داشت که به اقتصاد کشور کمک می‌کنند و نیاز به دارو و درمان ندارد و می‌توانند در عرصه تولید قدم بردارند.

وی با بیان اینکه در روایات اسلامی به ورزش‌هایی همچون تیراندازی، شنا و اسب‌سواری سفارش شده که کاربرد بیشتری داشته است، تصریح کرد: صداوسیما و سایر رسانه‌ها می‌توانند بیش از این به ترویج ورزش همگانی بپردازند، حتی با چاپ کتب تصویری می‌تواند ورزش کردن در منزل را برای اعضای خانواده‌ها ترویج کرد.

سید ابراهیم قیاسی مسئول بخش نهادها و سازمان‌های هیات ورزش‌های همگانی استان اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه تلاش شده تا منویات رهبر انقلاب در امر ورزش همگانی اجرا شود، گفت: ایجاد امکانات ورزشی برای بانوان در فضاهای سرپوشیده، حمایت از دوچرخه‌سواری کارکنان دولت، ساماندهی ورزش سازمان‌ها و نهادها، احیاء مصوبه هیئت وزیران برای تقویت ورزش همگانی کارکنان دولت و ایجاد هماهنگی میان دستگاهی با همکاری استاندار اصفهان از جمله اقدامات این هیات ورزشی است.

وی در پایان افزود: تلاش شده با چاپ پوستر و اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد و تجلیل از کارکنانی که به امر ورزش می‌پردازند، ضرورت ورزش کردن را در میان کارکنان گسترش دهیم و تا این مهم در میان خانواده‌های آنان نیز ترویج شود.

 

نظر شما