مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی صادرات فولادمبارکه/ فولاد مبارکه توسط آمریکا یک شرکت تروریستی نامگذاری شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۶:۴۹
کد خبر: ۹۴۷۶۵۱
افزایش ۳۰ درصدی صادرات فولادمبارکه/ فولاد مبارکه توسط آمریکا یک شرکت تروریستی نامگذاری شد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به ۷۵۰ هزار تن افزایش تولید این شرکت در ۹ ماهه امسال، گفت: تولید این شرکت در سال جاری به بیش از پنج میلیون و ۹۷۲ هزار تن رسیده است که رشد اصلی در تولیدات مربوط به تولید تختال بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حمیدرضا عظیمیان در مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری، بیش از پنج میلیون و ۷۵۲ هزار تن فروش محصولات داشتیم که نسبت به دوره قبل ۶۰۰ هزار تن افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در این مدت فروش داخلی شرکت چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن و صادرات این شرکت بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بوده است، افزود: امسال نسبت به سال گذشته ۸۷۰ هزار تن افرایش در صادرات وجود داشته است و از این جهت وضعیت شرکت فولاد مبارکه مناسب است. 

عظیمیان با بیان اینکه سال گذشته شرکت فولاد مبارکه توسط آمریکا یک شرکت تروریستی نامگذاری شد با مشکلاتی مواجه شدیم اما با تلاش، امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد صادرات داشتیم؛ اعداد بیانگر این است که تحریم ها را توانستیم با ترفندها و راهکارها دور بزنیم و امیدواریم در سه ماه آینده نیز فروش خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سود هر سهم در ابتدای امسال ۳۵۰ تومان بوده است، افزود: ارزش این سهم در بازار سرمایه حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برآورد می شود؛ همچنین ارزش بازار فولاد مبارکه در روز ۱۵ دی ماه امسال، ۷۴ هزار میلیارد تومان برآورد شد و سود هر سهم به ۵۷۱ تومان رسید، این در حالی است که در نیمه ابتدای امسال برنامه تقسیم سود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی را داشتیم که با تصویب افزایش سرمایه شرکت ارزش بازار فولاد مبارکه به ۷۴ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مبلغ ریالی این فروش در ۹ ماهه گذشته ۲۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با کل فروش سال گذشته  ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در شش ماهه سال جاری سود ناخالص شرکت با رشد ۱۲۵ درصدی به ۱۰ هزار و ۴۰ میلیارد تومان رسید، گفت: سود عملیاتی شرکت نیز در این مدت با ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، رشد ۹۹ درصدی داشته است. 

عظیمیان تصریح کرد: سود خالص شرکت فولاد مبارکه در شش ماهه امسال هشت هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان است که ۸۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد؛ سود هر سهم ۳۴ تومانی به ۶۲ تومان و شش ریال یعنی ۸۲ درصد افزایش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز