قدردانی سپاه ‌از حضور مردم اصفهان در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی‌

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۱:۵۴
کد خبر: ۹۴۸۰۲۶
قدردانی سپاه ‌از حضور مردم اصفهان در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی‌
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) از مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان به دلیل حضور پرشور در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان به دلیل حضور پرشور در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در این پیام آمده است: خبر شهادت مالک اشتر زمان، استوره مقاومت، سرباز ولایت، حامی مسلمین مظلوم جهان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایشان که به دعوت دولت عراق عازم این کشور شدند در حمله نابخردانه، شوم و تروریستی پهپاد آمریکایی که به دستور دولت و رئیس جمهور آمریکای جنایتکار به وقوع پیوست قلب همه مسلمین جهان و حامیان مقاومت در منطقه و همچنین ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان اصفهان را به درد آورده و آن‌ها را متأثر و متألم کرد.

در ادامه این پیام ذکر شده است: سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سپهبد سلیمانی را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین افراد بر زمین ریخته شد. سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آن‌ها باید بدانند این شهادت‌ها مسیر حق طلبی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی‌برد و عزم حق‌جویان را در قطع دست شیاطین محکم‌تر خواهد کرد. با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد.

در قسمت دیگری از این پیام بیان شده: خروش پر شور، حماسی و چشمگیر ملت مسلمان جهان در محکومیت این اقدام تروریستی نشانه حقانیت و محبوبیت این شهید بزرگوار و راه و تفکر ایشان است. مردم همیشه در صحنه استان اصفهان نیز با حضور پرشور در تجمع محکوم کننده در میدان امام خمینی (ره) در آن هوای سرد و بارانی بیش از پیش ارادت خویش به این شهید بزرگوار و یاران با وفایشان و همچنین ولایت مداری خویش را به منصه ظهور گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) وظیفه خود می‌داند ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده این شهیدای بزرگوار و ملت ایران اسلامی از تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهادها، رسانه‌های جمعی، صدا و سیمای استان اصفهان، مسئولان و مردم شهید پرور استان که در مراسم و تجمعات محکوم کننده نهایت همدلی و همراهی را داشته اند کمال امتنان و قدردانی را می‌کند و از عموم مردم شهید پرور استان اصفهان دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت همچنین سالگرد شهدای عرفه شهید، سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی و عده‌ای از همرزمانش در ساعت ۱۴ در محل گلستان شهدای اصفهان شرکت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز