بارش ها تا روز یکشنبه در اصفهان ادامه دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۷:۲۷
کد خبر: ۹۴۸۴۱۰
بارش ها تا روز یکشنبه در اصفهان ادامه دارد
کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با فعالیت سامانه ناپایدار بارش ها در غرب و جنوب استان اصفهان تا روز یکشنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حجت الله علی عسگریان اظهار داشت:سامانه ناپایدار تا فردا در استان فعال خواهد بود، بارش سبک برف و باران، مه آلودگی و گاهی وزش باد نسبتا شدید به ویژه در غرب و جنوب استان اصفهان تا روز یکشنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، افزود: بیشترین بارش برف از سمیرم با ارتفاع ۲۰ سانتی متر، میمه با ارتفاع هشت سانتی متر و علویجه با ارتفاع شش سانتی متر بوده است؛ همچنین در شهرستان‌های نطنز، نایین، فریدونشهر، داران و چادگان نیز ارتفاع برف یک سانتی متر و در ورزنه ۱.۲ میلی متر بارش برف و باران گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا چهار درجه سردتر می‌شود، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان و خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای صفر درجه می‌رسد؛ همچنین بارش‌های شب گذشته در این کلانشهر دو دهم میلی متر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز