درخشش عکاس خبرگزاری برنا در جشنواره«دوربین. نت»

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۱:۳۶
کد خبر: ۹۴۸۹۸۱
درخشش عکاس خبرگزاری برنا در جشنواره«دوربین. نت»
محدثه صالحی،عکاس خبرگزاری برنا دراصفهان نامزد دریافت نشان جایزه جشنواره چهاردهمین جشنواره عکس خبری – مطبوعاتی «دوربین. نت»شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،صالحی در این رابطه گفت:من در بحش ورزشی یک فریم عکس در چهاردهمین جشنواره عکس خبری – مطبوعاتی «دوربین. نت»داشتم که نامزد دریافت نشان جشنواره شد.من این عکس را در آخرین دیدار تیم فوتبال بانوان سپاهان از فصل گذشته یعنی سال ۹۷ گرفتم که دیدار بین تیم های سپاهان و سیرجان بود.

وی در ادامه افزود:حدود سه هزارفریم عکس از ۳۰۷ عکاس برای دریافت عنوان بهترین عکس خبری، مطبوعاتی سال ۱۳۹۷ در چهاردهمین جشنواره دوربین.نت رقابت می کنند.این تعداد عکس در ۸ بخش سیاسی، ورزشی، فرهنگ و هنر، اجتماعی، اقتصادی، آیین و مذهب، حادثه سیل و مجموعه مستنداجتماعی رقابت می کنند.

صالحی تصریح کرد: 209 فریم عکس در بخش فرهنگ و هنر، ۱۸۸ فریم عکس در بخش اقتصادی، ۲۵۴ فریم عکس در بخش حادثه سیل، ۴۸۵ فریم عکس در بخش تک عکس اجتماعی، ۷۹ فریم عکس در بخش سیاسی، ۱۹۵ فریم عکس در بخش ورزشی، ۳۶۹ فریم عکس در بخش آیین و مذهب به همراه ۷۲ مجموعه عکس در این رقابت حضور دارند. حدود ۱۲۰ فریم عکس به نمایشگاه راه پیدا کرده است.

صالحی درباره داوری این جشنواره افزود:داوری عکس را ساتیار امامی، وحید سالمی و مرتضی فرج آبادی به دبیری محمد نوروزی انجام داده اند.

 یادآور می شود اصفهان در روزهای ۲۲ تا ۲۷ دی ماه با میزبانی بیش از یکصد عکاس از استان‌های مختلف کشور، چهاردهمین جشنواره عکس خبری – مطبوعاتی «دوربین. نت» را برای نخستین بار در این شهر برگزار خواهد کرد.

همچنین از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه و در طول زمان برگزاری جشنواره عکس «دوربین. نت»، تور عکاسی در سه مسیر مشخص شده در شهر اصفهان با حضور بیش از یکصد عکاس از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که عکاسان اصفهانی برای حضور در این تورها باید از طریق سایت جشنواره ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز