رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

۲۶ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان/ مردم فعالیت های شهرداری را رصد میکنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۷:۳۱
کد خبر: ۹۴۹۰۲۷
۲۶ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان/ مردم فعالیت های شهرداری را رصد میکنند
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آذرماه امسال ۲۶ هزار و ۲۵۶ نفر از شهروندان با این مرکز طی یک ماه تماس گرفته بودند که این عدد قابل توجه بود، از این تعداد ۹ هزار و ۳۳۶ مورد مربوط به خدمات شهری و یک هزار و ۳۲۸ مورد عمرانی، ۵۷۹ مورد مربوط به حمل ونقل و مابقی مربوط به سایر فعالیت‌هایی بود که در شهر اصفهان قابل انجام بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی  در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت هموطنان در حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: امیدواریم از این پس با مدیریت درست و ایمنی لازم شاهد چنین اتفاقاتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشیم.

وی افزود: در این دو هفته اخیر شاهد اتفاقات تلخی در کشور بودیم و ملت ایران در این بازه زمانی در غم و اندوه بود، شهادت سردار سلیمانی، مرگ ۱۷۰ نفر نخبه که بسیاری از آنها ایرانی بودند و همچنین کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس و ... اتفاقات دردناکی بود که امیدواریم دیگر تکرار نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید مراقب مردمی که همواره به درخواست نظام لبیک گفته اند باشیم و عزم خود را برای خدمت به این ولی نعمتان جزم کنیم، گفت: بهترین مسیر تشکر از مردم خدمت بیشتر، صادقانه و بدون منت به آنها است و همه مسئولان باید در هر جایگاهی که هستند حل مشکلات مردم را در راس امور خود قرار دهند.

وی به بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از مرکز ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش اعلام شده در آذرماه امسال ۲۶ هزار و ۲۵۶ نفر از شهروندان با این مرکز طی یک ماه تماس گرفته بودند که این عدد قابل توجه بود، از این تعداد ۹ هزار و ۳۳۶ مورد مربوط به خدمات شهری و یک هزار و ۳۲۸ مورد عمرانی، ۵۷۹ مورد مربوط به حمل ونقل و مابقی مربوط به سایر فعالیت‌هایی بود که در شهر اصفهان قابل انجام بود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه برقراری این تعداد تماس با ۱۳۷ نشان از مشارکت مردم و دلسوزی آنها برای شهر است، افزود: باید توجه داشت که مردم همه فعالیت‌های شهر را  رصد می‌کنند و باید در مناطق ۱۵ گانه نسبت به پاسخگویی به نیاز و مطالبات شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی بازارهای کوثر در مناطق شهرداری اصفهان گفت: در راه اندازی بازار های کوثر سه هدف رفتار خوب با مردم، تنزل قیمت و رعایت بهداشت را در دستور کار داشتیم و باید تحقق این سه هدف را همواره مورد توجه داشته باشیم و از این اهداف فاصله نگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به پروژه اصفهان ۲۰۲۰ شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: همه باید به اجرای این پروژه کمک کنیم، شورای شهر مسئولیت سیاستگذاری را دارد و مجری این پروژه شهرداری است و باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود تا سود آن متوجه شهروندان شود.

وی ادامه داد: برنامه های جامع شهر و اصفهان ۱۴۰۵ را دو برنامه دیگر مورد توجه شهر اصفهان است که در این زمینه باید مشارکت شهرداری و شهروندان را در حداکثر میزان ممکن شاهد باشیم تا بتوان عملکرد موفقی را در این زمینه ارائه کرد و هر چه زودتر این دو برنامه به خوبی و با تایید کارشناسان و متخصصان تدوین شود.

نصراصفهانی گفت: برای برنامه ریزی بهتر این سه برنامه کمک کنیم تا در کنار دیگر برنامه‌های در دست بررسی کمیسیون‌های هفت گانه به خوبی مدیریت و اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز