رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

پلمپ مازوت نیروگاه توسط چه مسئولی قرار است شکسته شود؟

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۹:۱۱
کد خبر: ۹۴۹۱۳۴
پلمپ مازوت نیروگاه توسط چه مسئولی قرار است شکسته شود؟
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پلمپ مازوت نیروگاه توسط چه مسئولی قرار است شکسته شود؟ مدیریت بحران استان و به خصوص استاندار محترم اصفهان در راس مدیریت استان در این تصمیم نقشی داشته‌اند یا خیر؟ سوال این است آیا مدیریت استان برای این موضوع رضایت داشته است یا خیر؟ اگر مدیری رضایت نداشته است لطفا این موضوع را تکذیب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان کوروش محمدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: شهادت سردار عزیز سلیمانی و جانباختگان حادثه اسفناک هواپیمایی اکراین را نیز تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم با تدبیر لازم آنهایی که در خصوص مدیریت این حوزه نگران هستند قانع شوند.

وی افزود: از دی ماه ۹۳ بنا به موجب آلودگی هوایی که برای شهر اصفهان ایجاد شد، یکی از منابع تاثیرگذار مازوتی بود که در بسیاری از صنایع به خصوص نیروگاه‌ها مصرف می‌شد که از سال ۹۳ بر اساس تصمیمات شیر مازوت‌ها بسته شد، اما متأسفانه شنیده‌ایم نیروگاه اصفهان می‌خواهد شیرهای مازوت خود را باز کند 

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: پلمپ مازوت نیروگاه توسط چه مسئولی قرار است شکسته شود؟ مدیریت بحران استان و به خصوص استاندار محترم اصفهان در راس مدیریت استان در این تصمیم نقشی داشته‌اند یا خیر؟ سوال این است آیا مدیریت استان برای این موضوع رضایت داشته است یا خیر؟ اگر مدیری رضایت نداشته است لطفا این موضوع را تکذیب کنند.

محمدی تاکید کرد: مردم اصفهان اگر با مشکل کمبود برق یا قطعی برق مواجه شوند بهتر از این است که سلامتشان با مصرف مازوت توسط نیروگاه تهدید شود. مازوت گازی کشنده است و اگر به هوای شهر اصفهان اضافه شود این انصاف نیست و از دادستان محترم درخواست دارم به این موضوع ورود کنند مثل برخوردهایی که طی این مدت داشتند بر روی این موضوع نیز تاکید داشته باشند. از استاندار اصفهان هم خواهش می‌کنم که مانع این موضوع شوند.

وی خاطرنشان کرد: سلامت مردم اصفهان چیزی نیست که با دستور وزیر و ... بخواهیم با آن بازی کنیم و از محیط زیست می‌خواهم که بر روی این موضوع بایستد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز