استاندار اصفهان:

خطای انسانی در همه جای دنیا رخ می‌دهد/ سپاه همیشه از مرز های کشور دفاع کرده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۰:۰۸
کد خبر: ۹۵۰۲۳۴
خطای انسانی در همه جای دنیا رخ می‌دهد/ سپاه همیشه از مرز های کشور دفاع کرده است
استاندار اصفهان گفت: چهل سال است که سپاه از مرز کشور دفاع کرده، خطای انسانی همه جا هست و این خطا در شرایط جنگی و بحرانی شکل گرفت و باعث شهادت نخبگان و هم وطنان و داغدار شدن هر ایرانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان؛ عباس رضایی در همایش مسئولین روابط عمومی ها اظهار کرد: هم خود بزرگ بینی و خود کوچک بینی شایسته نیست و روابط عمومی ها باید به دلیل جایگاهی که دارند قدر خود را بدانند و خودشناسی مسئله مهمی است که ما کمتر به آن می‌پردازیم.

وی ادامه داد: بعضی از مدیران هنوز عادت ندارند که عملکرد سازمان را به مردم ارائه دهند و مشکلات را با مردم در میان بگذارند مخصوصا در این ایام که استفاده از فضای مجازی می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشد و موافقم که هنوز خیلی از مدیران نگرش هم صحبتی با مردم را پیدا نکرده اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولین مستخدم مردم هستند، اظهار کرد: مردم وارثان اصلی این انقلاب هستند و مشکلات سازمان را به خوبی درک می‌کنند.

رضایی افزود: چهل سال است که سپاه از مرز کشور دفاع کرده، خطای انسانی همه جا هست و یک خطا هم در شرایط جنگی و بحرانی شکل گرفته است، اگر این هواپیما ساقط نمیشد و واقعا حمله تروریستس بود تعداد بیشتری به شهادت می‌رسیدند. از شهادت نخبگان ناراحتیم و با آنها شریک هستیم

وی با بیان اینکه باید قدر سرمایه های اجتماعی را دانست، گفت: در شرایط تحریم سد سوم کوهرنگ ۴۵ درصد پیشرفت داشته و در دهه فجر تکمیل خواند شد. در شرایط فعلی رسالت با این است که امید و نشاط را به جامعه برگردانیم، گرانی هست اما جامعه در گردش است این اتفاقات برای همه بزرگان بوده است و در زندگی ائمه نیز شرایط سخت را دیده ایم.

 

نظر شما