رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه اصفهان:

تماس روزانه بیش از یکصد هزار مشترک با۱۱۸ / امکان معرفی کسب و کار از طریق سامانه سرویس مشاغل

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۳:۵۷:۳۷
کد خبر: ۹۵۰۹۴۶
تماس روزانه بیش از یکصد هزار مشترک با۱۱۸ / امکان معرفی کسب و کار از طریق سامانه سرویس مشاغل
رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه گفت: سامانه 118پاسخگوی تماس مشتریان حقیقی و حقوقی است و روزانه بیش از یکصد هزار مشترک را در سراسر کشور را پاسخ می دهد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، مسیح محمدی با حضور در برنامه رادیویی چتر ارتباط در خصوص سامانه تلفنی 118 مخابرات منطقه اصفهان بیان داشت : سامانه تلفنی 118 به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکین و مخابرات در استان به شمار می رود .
محمدی اعلام داشت: مرکز 118  با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد .
وی بیان داشت:  مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکین کمتر از 20 ثانیه می باشد و بیش از 90 درصد از تماس های ورودی به سامانه 118 توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخگویی می شود .
محمدی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس ، اسم و فامیل ( حقوقی ، حقیقی)  ، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل اعلام کرد .
وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه 118 به صورت جاری و به روز می باشد و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر درشماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام نمایند
رئیس اداره خدمات پس از فروش در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه 118 بیان داشت : مشترکین میتوانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام نمایند .
محمدی در پایان افزود : با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم شده است مشاغل و کلیه عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان یک فرصت جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل 118 استفاده کنند .
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز