نقد "راهنمای مُردن با گیاهان دارویی" در قلمستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۳:۱۳
کد خبر: ۹۵۱۹۷۲
نقد راهنمای مُردن با گیاهان دارویی در قلمستان
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان گفت: نقد و بررسی کتاب "راهنمای مُردن با گیاهان دارویی" نوشته عطیه عطارزاده، ۲۹ دی در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،الهه رضایی دراین رابطه گفت: دومین برنامه "این ماه رُمان" به نقد کتاب راهنمای مُردن با گیاهان دارویی نوشته عطیه عطارزاده اختصاص دارد که این برنامه روز یکشنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حوضخانه قلمستان با حضور سمیه سمسار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب توسط نشر سرچشمه چاپ شده است، اظهار کرد: این کتاب روایت دختری است نابینا که سال‌ها با مادرش به ساختن گیاهان دارویی مشغول است، او جهان خودش را تصویر می‌کند و مخاطب را وادار می‌کند با چشم‌های بسته بخواند. این رمان تجربه گراست و مانند هر تجربه‌ای بی عیب نیست؛ اما جسارت نویسنده و خلاقیتش ستودنی است.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان با بیان قسمتی از کتاب افزود: بیدار شدن عجیب‌ترین کار جهان است. تا مدت‌ها بعد از نابینا شدنم متوجه زمان درست بیدار شدن نمی‌شوم. مدت‌ها طول می‌کشد تا بفهمیم آدم وقتی بیدار می‌شود چه فرقی با وقت خوابیدنش می‌کند.

رضایی افزود: این برنامه یکشنبه‌های آخر هر ماه از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز