معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان:

شاهد کاهش تورهای ورودی به ایران و اصفهان هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲:۲۴
کد خبر: ۹۵۳۲۱۴
معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: اعتماد سازی در فضاهای بین المللی و رسانه ای محور سیاستگذاری در بازاریابی گردشگری اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سید علی صالح درخشان در چهارمین نشست کمیته شناسایی بازارهای هدف جدید گردشگری اصفهان که با حضور کارشناسان ارشد گردشگری اداره کل و اعضا جوامع اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان برگزار شد، گفت: با توجه به مشکلات رخ داده در مسیر رشد گردشگری ایران و اصفهان در چند هفته اخیر، اعتماد سازی در فضاهای بین المللی و رسانه ایی، محور سیاستگذاری در بازاریابی گردشگری اصفهان است.

سید علی صالح درخشان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رخدادهای چند هفته اخیر که در راستای سیاستهای فشار آمریکا علیه ایران اتفاق افتاد و به تبع آن شاهد کاهش تورهای ورودی به ایران و اصفهان هستیم، تلاش می کنیم تا با اعتماد سازی مناسب و با نشان دادن چهره واقعی و مقتدر ایران، گردشگران خارجی را تشویق به سفر به دیار نصف جهان نماییم.

وی افزود:  با توجه به تجارب مناسبی که از بحرانهای سالهای گذشته در اختیار داریم، معتقدم مسِولان و کارشناسان ارشد در حوزه گردشگری به ویژه در اصفهان از توان لازم در راستای عبور از مشکلات  اخیر برخوردارند.

درخشان تصریح کرد: در دنیای کنونی همگی ما در عصر انفجار فناوری ارتباطات بسر می بریم، لذا در حوزه بازاریابی بین المللی با توجه به ابزارهای در دسترس  تلاش داریم تا از امکانات رسانه ایی  استفاده  و اخباری شفاف و واقعی را از امکانات و زیر ساختهای گردشگری خود در اصفهان در کنار امنیتی که در ایران داریم به جهانیان و به ویژه به آژانسهای بین المللی خدمات سفر  ارایه کرده و از این طریق گردشگران را تشویق به سفر به ایران و اصفهان زیبا نماییم.
معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: هم اکنون اعضا این کمیته در حال طراحی بسته های پیشنهادی در حوزه اطلاع رسانی و رسانه در راستای معرفی بهینه ایران و اصفهان امن به فعالان گردشگری در کشورهای هدف گردشگری به ویژه جوامع جدید هدف گردشگری اصفهان  هستند.

 

نظر شما