معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

کیمیا علیزاده از امکانات مملکت استفاده و علیه کشور صحبت کرد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷:۲۶
کد خبر: ۹۵۳۲۵۵
کیمیا علیزاده از امکانات مملکت استفاده و علیه کشور صحبت کرد
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:هیات‌های ورزشی و مسئولان باید بیشتر روی بینش ورزشکار کار کنند چراکه دشمن برای ورزشکاران و نخبگان ما برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا امینازاده در مراسم تجلیل از ورزشکاران و هیات‌های برتر شهرستان خمینی شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: باید بینش و دیدگاه ورزشکاران را بسنجیم، مهدی خدابخشی به عنوان یک تکواندوکار در خارج از کشور بدون حاشیه کار می‌کند، اما کیمیا علیزاده از امکانات این مملکت استفاده کرد تا به این مقام‌ها رسید و بعد علیه کشور صحبت می‌کند.

وی با تاکید بر بینش درست ورزشی، افزود: هیات‌های ورزشی و مسئولان باید بیشتر روی بینش ورزشکار کار کنند، شهادت سردار سلیمانی تلنگری برای همه ما بود، دشمن برای ورزشکاران و نخبگان ما برنامه دارد.

امینازاده به ضرورت داشتن اخلاق ورزشی نیز اشاره کرد و بیان داشت: دشمن از طریق ورزشکاران و هنرمندان وارد جنگ نرم می‌شود و داشتن اخلاق ورزشی که شامل ایمان و تقوای الهی است در مقابله با دشمن سلاحی کارآمد است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهرستان خمینی‌شهر را یکی از شهرستان‌های پر مدال استان معرفی و تصریح کرد: شهرستان خمینی‌شهر همواره یکی از پرافتخارترین شهرستان‌های استان در زمینه مدال‌آوری بوده است و اکثر ورزشکاران خمینی‌شهری جهانی هستند، علیرضا یاوری تا المپیک فاصله‌ای ندارد و ووشوکاران خمینی‌شهری بیشترین مدال‌های جهانی را کسب کرده‌اند.

وی در پایان به بخشی از افتخارات ورزشی شهرستان خمینی‌شهر اشاره کرد و گفت: این شهرستان پرافتخار و پرتوان است و امیدواریم با کمک مسئولان و جذب سرمایه بتواند بیش از پیش در عرصه‌ها و میادین ورزشی افتخارآفرینی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز