مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان :

حضور نیروهای امدادی اصفهان تا زمان نیاز در شهرستان کنارک

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۴:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۸۵۱
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با گذشت پنج روز از استقرار و آغاز به کار نیروهای امدادی شهرداری اصفهان در شهرستان سیل زده کنارک در استان سیستان و بلوچستان، امدادرسانی در قالب تخلیه آب خانه ها، خیابان ها و اماکن عمومی این منطقه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محسن گلابی با اشاره به استقرار نیروهای امدادی و تخصصی شهرداری اصفهان در منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان از هفته گذشته اظهار کرد: نیروهای شهرداری از روز استقرار در منطقه تعیین شده برای امدادرسانی، اقداماتی را انجام داده اند و هنوز حضور آنها در منطقه ادامه دارد.

وی منطقه تحت پوشش شهرداری اصفهان را مرکز شهرستان کنارک عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم نیروها در این شهرستان تخلیه آب و رفع خطر از خانه ها، معابر، خیابان ها و اماکن عمومی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروها و تجهیزاتی که شهرداری اصفهان به این منطقه ارسال کرده است تا زمان نیاز در کنارک خواهند بود.

گفتنی است، چند روز بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان نیروها و تجهیزاتی از سوی معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در قالب چند اکیپ در سطح شهرستان کنارک جهت خدمت ‌رسانی و رفع آبگرفتگی از معابر و خانه ها مشغول به کار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز