فروش آثار عکاسی مهدی بابادی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۶:۳۲
کد خبر: ۹۵۴۹۴۳
فروش آثار عکاسی مهدی بابادی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان
آیین اختتامیه نمایشگاه عکس مهدی بابادی با حضور هنرمندان و مسوولان شهرستان شاهین شهر و میمه، به همراه فروش آثار به نفع سیل زدگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهدی بابادی یکی از هنرمندان عکاس شاهین شهر است که آثارش در جشنواره های مختلف کشوری و بین‌المللی، حائز رتبه‌های برتر شده وبه پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر با تخصیص عواید حاصل از فروش آثارش برای کمک به مردم سیل‌زده‌ی سیستان و بلوچستان، یاد‌آور شد که هنوز در بین ایرانیان سخاوت و حس همدلی، زنده‌است.

این آیین،در نگارخانه‌آفتاب ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر در حالی که از استقبال جمع کثیری از مسؤولین برخوردار بود، برگزار شد.

آثار برجسته ‌ای که از این هنرمند طی سالیان فعالیت در رشته عکاسی جمع‌آوری شده بود، در معرض دید عموم قرار گرفت و توسط حاضرین خیراندیش خریداری شد.

پرستو جهانگیری، عضو شورای اسلامی شهر در اختتامیه این نمایشگاه عکس اظهار داشت:نمایشگاه عکس هنرمند شهرمان مصادف با ایام حوادث اخیر در کشورمان شد که آخرین حادثه مربوط به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان بود که پیشنهادم اختصاص عواید حاصل از فروش آثار به هموطنان سیل زده با هدف افزایش حس مشارکت میان مردم و ترغیب مسؤولین صورت گرفت که با ارسال دعوتنامه به ارگان‌های مختلف و اطلاع رسانی در سطح شهر و فضای مجازی در مورد این مشارکت خیر شاهد حضور هنردوستان در این مراسم بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز