۲۲فیلم سودای سیمرغی در راه اصفهان/ معرفی فیلم‌های بخش جنبی جشنواره فیلم فجر اصفهان

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۹:۳۶
کد خبر: ۹۵۵۶۴۲
۲۲فیلم سودای سیمرغی در راه اصفهان/ معرفی فیلم‌های بخش جنبی جشنواره فیلم فجر اصفهان
دهمین جشنواره فیلم فجراصفهان همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 15 تا 21بهمن ماه در پردیس‌های سینمایی اصفهان و ساحل به صورت مشترک برگزار خواهدشد

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در این رابطه گفت:پیگیر هستیم که ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ را از اتحادیه تهیه کنندگان خریداری کنیم.هزینه تمام فیلم ها را تامین کردیم و به اتحادیه نیز اعلام کرده ایم و تا اکنون مشکلی برای حضور فیلم ها نبوده است.

رضا دهقان در رابطه با فیلم های بخش جنبی این جشنواره اظهار داشت:همچنین تا کنون پنج فیلم از تولیدات فیلم‌سازان استان برای اکران در بخش جنبی تایید شده و چهار کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری این جشنواره نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: فراخوان اکران استانی تولیدات فیلم بلند بخش جنبی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، آذرماه منتشر شد. تا کنون از بین آثار رسیده پنج اثر برای حضور در این بخش انتخاب شده و احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با معرفی این آثار گفت: در حال حاضر «هزار سال با تو» به کارگردانی حسین طبیب زاده و تهیه‌کنندگی احمد مقامی و مجتبی کریمی، «مسعود و سه تن‌پوش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین عنایتی، «رفلکس» به کارگردانی رها سلیمانی و تهیه‌کنندگی مهدی عروجی، «سلیم» به کارگردانی وحید پاکزاد و تهیه‌کنندگی سید محسن طباطبایی پور و «دمیدن عصر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید استکی، فیلم‌هایی هستند که شاهد اکران آن‌ها در بخش جنبی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امسال نیز ‌مانند نهمین دوره جشنواره، سالن ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان برای اکران رایگان فیلم‌ها اختصاص‌یافته است.علاوه بر برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و فرش قرمز با حضور هنرمندان مختلف، چهار کارگاه تخصصی حوزه فیلم و سینما را نیز در دهمین دوره این جشنواره خواهیم داشت که این کارگاه‌ها با مشارکت موسسه آموزش عالی سپهر برگزار می‌شود و جزییات آن به‌زودی منتشر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز