قلعه‌نویی: سپاهان اولویت من است/ از همه تیم‌های لیگ برتر جلوتر هستیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۴:۰۴
کد خبر: ۹۵۷۵۵۷
قلعه‌نویی: سپاهان اولویت من است/ از همه تیم‌های لیگ برتر جلوتر هستیم
امیر قلعه‌نویی گفت: تا کنون دو جلسه با فدراسیون برگزار شده است و افتخار مجموعه سپاهان است که تا یک سال و نیم گذشته، مربی‌اش کاندید تیم ملی شده است. در جواب تیم ملی سپاهان را اولویت اول و دوم و سوم دانستم و تصمیم گیری های نهایی را به مدیران ارشد دو سازمان واگذار کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و سپاهان، اظهار کرد:

‌ در بازی قبلی  حدود ۵۰۰ پاس رد و بدل شد و مالکیت بازی دست ما بود اما تیم حریف نتوانست یک موقعیت روی دروازه ما ایجاد کند و ما از دقیقه ۲ تا ۹۴موقعیت داشتیم و افسوس خوردیم که چرا نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به بازی مقابل فولاد خوزستان، گفت: تیم فولاد یک فوتبال بسته با ضد حمله ارائه می‌دهد و سیستم نکونام شباهت زیادی با  سیستم کی‌روش دارد. فولاد تیم بسیار خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. شاید یکی از مشکلات تیم حریف، وجود بعضی بازیکنانی است که از شرایط مسابقه دور هستند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه برای بازی فردا چند مصدوم داریم و در بازی قبل با یک دفاع وسط بازی کردیم و تیم ما نتوانست با ترکیب کامل وارد میدان شود، افزود: در فوتبال باید لذت ببریم و به سمتی حرکت کنیم که قشنگی‌های فوتبال را ببینیم.

سرمربی سپاهان در ارتباط با پیشنهاد فدراسیون برای سرمربی گری تیم ملی،‌ گفت: سپاهان به لحاظ بودجه‌ای از چهار تیم لیگ برتر پایین تر است اما در سال اول ما راه خود را پیدا کردیم. امسال هم به نسبت بودجه خود خیلی جلو تر هستیم. یعنی مسیری که باید ۵ ساله طی می‌کردیم، در دو سال موفق شدیم پشت سر بگذاریم.

سرمربی سپاهان افزود: ما خیلی دشمن داریم. سایت متریکا،‌ سه تا تیم شاخص را معرفی کرده است. شهرخودرو سپاهان و آن تیم سوم را یادم نمی‌آید. در ایجاد موقعیت و موقعیت به حریف ندادن،‌ سپاهان اول است. ما در ایجاد موقعیت از همه تیم‌های لیگ برتر جلو تر هستیم. با همه اینها کارشناس‌های محلی حرف‌هایی می‌زنند که یا از ندانم کاری‌هایشان است یا دشمنی دارند البته بعضی از آن‌ها هم متشکر هستم.

قلعه‌نویی درباره مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال برای سرمربی‌گری تیم ملی داشته است گفت:‌ تا کنون دو جلسه با فدراسیون برگزار شده است و افتخار مجموعه سپاهان است که تا یک سال و نیم گذشته، مربی‌اش کاندید تیم ملی شده است.  در جواب تیم ملی سپاهان را اولویت اول و دوم و سوم دانستم و تصمیم گیری های نهایی را به مدیران ارشد دو سازمان واگذار کردم.

سرمربی سپاهان گفت: ما در نیم‌فصل سه بازیکن خوب گرفتیم و خوشحالم تیمی را درست  کردیم که در چند سال آینده از نظر شرایط سنی و هم به لحاظ فنی می‌تواند نماینده خوبی برای فوتبال اصفهان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز