در چهارمین روز از دهه فجر ؛

۱۳ پروژه در شهرستان لنجان به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۰:۵۱:۰۳
کد خبر: ۹۶۰۱۱۸
۱۳ پروژه در شهرستان لنجان به بهره برداری رسید
در چهارمین روز از دهه فجر ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال افتتاح به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، ۱۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، در شهرستان لنجان به بهره برداری رسید.

در چهارمین روز از دهه فجر ایوب درویشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم، تولد دوباره اسلام اصیل، و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) است که این رویداد بزرگ را تبریک و تهنیت می گویم.

وی ادامه داد:  خیرین بازوهای توامندی در حوزه امر خیر عنوان کرد و حرکت و فعالیت های آنان در راستای ساخت مدارس برای آینده سازان ایران اسلامی را قابل تقدیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان یادآور شد: خیرین مدرسه ساز به کمک خیریه‌ها، نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند و بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود همچنان بسیاری از مدارس کشور چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق از کشور هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.

ایوب درویشی در سفر به شهرستان لنجان، ۱۳پروژه این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری نمود.

باند دوم خیابان ۲۲ بهمن و خانه کشتی شهر چمگردان با ارزش ریالی یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان و مرکز اقامتی میان مدت شوق پرواز با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیر دولتی و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان در شهر ورنامخواست از جمله پروژه هایی بود که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان افتتاح شد.

لازم به ذکر است این مجموعه قابلیت پذیرش بین ۵۰ تا ۷۰ نفر را در مدت ۲۸ روز برای ترک اعتیاد را دارد. امکانات رفاهی، بهداشتی، و فضای کافی برای کمپ ترک اعتیاد و مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی با برخورداری از مشاوران متخصص در زمینه ترک اعتیاد خدمات درمانی و مشاوره‌ای از دیگر خدماتی است که در این مجموعه ارائه می‌ گردد.

همچنین آیین کلنگ زنی ساختمان اداره بهزیستی شهر باغبهادران با حضور دکتر درویشی، به زمین زده شد.این ساختمان با مشارکت خیرین شهرستان و سازمان بهزیستی استان اصفهان طی یک سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

آیین بهره برداری مدرسه محمودیه باغبهادران نیز  با تامین اعتبار آموزش و پرورش و خیر مدرسه ساز با اعتباری بالغ۱/۵ میلیارد تومان و زیر بنای کل ۱۴۰۰ متر مربع و ۸ باب کلاس درس ۷ اتاق اداری، کارگاه، کتابخانه وآزمایشگاه افتتاح گردید. دکتر ایوب درویشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، انجام شد.

 

نظر شما