افتتاح شرکت پالایش مواد شیمیایی در شهرستان نجف آباد

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۲:۵۰
کد خبر: ۹۶۰۳۱۴
افتتاح شرکت پالایش مواد شیمیایی در شهرستان نجف آباد
در پنجمین روز دهه فجر پروژه های شهرستان نجف آباد با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مراسمی با حضور استاندار اصفهان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و جمعی از مدیران استان پست فشار قوی و شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان در شهرک صنعتی علویجه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان نجف آباد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: پست فشار قوی شهرک صنعتی علویجه، علاوه بر تأمین برق متقاضیان جدید در شهرک صنعتی علویجه، برق رسانی و پایداری جریان برق در شبکه برق شمال غرب اصفهان را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: همچنین با افتتاح شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان با سرمایه گذاری ثابت ۷۵ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۵۰ میلیارد ریال و برای۱۰ نفر به صورت مستقیم و  ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

رضایی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با آغاز به کار آن و شروع صادرات محصولات این کارخانه، یک و نیم میلیون دلار برای استان ارزآوری داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز