معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

زیست بوم نوآوری در دانشگاه اصفهان در حال شکل گیری است

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵:۴۷
کد خبر: ۹۶۱۴۷۱
زیست بوم نوآوری در دانشگاه اصفهان در حال شکل گیری است
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اختصاص ۱۶ هکتار فضا برای بحث نوآوری و شتاب دهنده ها اتفاق بزرگی است که در تاریخ دانشگاه اصفهان رخ داده و به گسترش این مرکزکمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ سورنا ستاری در حاشیه افتتاحیه ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که جهت گیری در حوزه تاسیس مراکز نوآوری در دانشگاه اصفهان در حال شکل‌گیری است و دانشگاه اصفهان رسالت خود که اهمیت به ایده پردازی جوانان و استارت آپ ها است را به خوبی داده است.

وی ادامه داد: امیدوارم دانشجویان حضور در این مرکز ایده های خود را اجرایی کنند و این میزبان مرکز میزبان عموم مردم و بخش خصوصی  باشد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه اتفاقات خوشایندی در دانشگاه اصفهان رخ داده است گفت:اختصاص ۱۶ هکتار فضا برای بحث نوآوری و شتاب دهنده ها اتفاق بزرگی است که در تاریخ دانشگاه اصفهان رخ داده و به گسترش این مرکزکمک خواهیم کرد.

ستاری با بیان اینکه استان اصفهان در صنایع خلاق، گیم و انیمیشن بسیار فعال است، افزود: اصفهان به دلیل پیشینه تاریخی و فرهنگی در بخش فناوری نفت بسیار قدرتمند است و می‌تواند اقتصاد خوبی در شهر ایجاد کند.

وی ادامه داد: تسهیلات زیادی در حوزه های صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌شود اما سیستم دانش بنیان زیست بومی است که باید شکل بگیرد و بعد از حمایت مالی مهترین حمایت، محیطی است که برای جوانان شکل بگیرد تا نوآوری کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: زیست بوم نوآوری در دانشگاه اصفهان در حال شکل گیری است، امید است سرمایه گذار های خطر پذیر که علاقه مند به سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان هستند، در این عرصه ورود پیدا کنند.

ستاری ادامه داد: بین دانشگاه اصفهان و دیگر دانشگاه ها از جمله فنی حرفه ای تفاوتی قائل نیستیم و اگر دیگر دانشگاه ها در زمینه تاسیس مراکز نوآوری ورود پیدا کنند حمایت خواهیم کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز