شهردار اصفهان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت آتش نشانی که در انفجار دستگرد سقوط کرد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۹۶۱۴۸۶
آخرین وضعیت آتش نشانی که در انفجار دستگرد سقوط  کرد
شهردار اصفهان گفت:روز گذشته در یک حادثه حریق توأم با انفجار در دستگرد اصفهان، یکی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۱ به دلیل نبود حفاظ و نرده در راه پله ساختمان، وجود دود غلیظ و انفجار مجدد، از ارتفاع سقوط کرد و هم‌اکنون در بیمارستان بستری شده است که ضمن تقدیر از دلاوری‌های آتش‌نشانان، برای این آتش‌نشان مصدوم نیز آرزوی سلامتی و بهبودی داریم.

 به گزارش خبرگزاری برنا  در اصفهان،قدرت الله نوروزی  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارداشت:بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در حال بررسی و نهایی‌شدن است،در کنار پروژه‌های بزرگ عمرانی، ردیف‌های مختلفی برای پروژه‌ها در مقیاس‌های مختلف که به افزایش زیست‌پذیری شهر و رفاه مردم کمک می‌کند، توجه شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بودجه سال ۹۹ شش هزار میلیارد تومان است که بررسی و تصویب آن توسط شورا و تأمین اعتبار آن توسط شهرداری کاری سنگین است که امیدواریم با کار و تلاش مبتنی بر تدبیر همچون دو سال گذشته شاهد تحقق بودجه‌ها و تخصیص آن به پروژه‌های شاخص شهری، منطقه‌ای و سایر موارد موجود در ردیف‌های بودجه‌ای باشیم.

او با اشاره به افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی در منطقه ۱۱، گفت: روز گذشته در مراسمی با حضور استاندار اصفهان پروژه زیست‌محیطی ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوروزی ادامه داد: به منظور استفاده از پساب‌ها برای تأمین آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز تصفیه‌خانه‌ها احداث می‌شود که منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی نیز اقدام مهمی برای توسعه پایدار در سطح شهر اصفهان است و انجام این اقدامات به سمت استفاده از گونه‌های پایدار و مقاوم در فضا‌های سبز شهر نیز ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه سال گذشته تصفیه‌خانه پساب شمال اصفهان با مشارکت یک شرکت دانش‌بنیان به بهره‌برداری رسید، گفت: جهت اتصال این شبکه برای بهره‌برداری در سطح شهر و آبیاری فضای سبز، به پروژه‌های مکمل دیگری نیاز است که احداث پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی با این هدف انجام شده و شهرداری را به سمت بهره‌برداری کمتر از منابع قبلی برای تأمین آب به ویژه منابع آب‌های زیرزمینی سوق می‌دهد.

شهردار اصفهان  افزود: روز گذشته در یک حادثه حریق توأم با انفجار در دستگرد اصفهان، نیرو‌های امدادی ایستگاه شماره ۱۱ آتش نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام و امدادرسانی در شرایط بسیار سخت انجام شد.در این حادثه یکی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۱ به دلیل نبود حفاظ و نرده در راه پله ساختمان، وجود دود غلیظ و انفجار مجدد، از ارتفاع سقوط کرد و هم‌اکنون در بیمارستان بستری شده است که ضمن تقدیر از دلاوری‌های آتش‌نشانان، برای این آتش‌نشان مصدوم نیز آرزوی سلامتی و بهبودی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز