شب فرهنگی اصفهان در تبریز

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۴:۳۷
کد خبر: ۹۶۲۶۳۵
شب فرهنگی اصفهان در تبریز
شب فرهنگی اصفهان در تبریز برای اولین بار،24 بهمن ماه در پردیس سینمایی قدس تبریز اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رییس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: شب فرهنگی اصفهان در تبریز 24 بهمن ماه از ساعت 15 تا 22 در پردیس سینمایی قدس تبریز اجرا می شود.

علی عطریان اظهار داشت: این برنامه مجموعه ای از اتفاقات هنری اصفهان را در بخش های مختلف در بردارد که در بخش اول به منظور قوی تر کردن تعامل فرهنگی به ارائه شعر و داستان هایی در مورد اصفهان می پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه یکی از تئاترهای تولیدی اصفهان به نام "کُلاغ ها" اثر سعید محسنی به روی صحنه خواهد رفت، همچنین نگارگری در مورد نماد برج قوس توسط استاد جوکار خلق می شود که پس از اتمام توسط شهرداری اصفهان به شهرداری تبریز تقدیم خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای موسیقی در مکتب اصفهان و اکران 12  فیلم سینمایی مرتبط با شهر اصفهان در یکی از سینماهای پردیس سینمایی قدس نیز از جمله برنامه های شب فرهنگی اصفهان در تبریز است.

رییس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: خوشحال پور به عنوان یکی از نقالان به نام اصفهان قرار است در حوزه نمایش اسطوره ای برای افراد حاضر در سالن نقالی کند.

عطریان اظهار داشت: همچنین در این برنامه تفاهم نامه همکاری های فرهنگی مشترک شهرهای اصفهان و تبریزآماده شده است که توافق نامه به امضای شهرداران هر دو شهر خواهد رسید.

 

نظر شما