دبیر اجرایی همایش فصلی تئاتر هفتک:

تئاتر شاهین‌شهر، پتانسیل کشوری شدن دارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۹:۱۷
کد خبر: ۹۶۲۶۵۶
تئاتر شاهین‌شهر، پتانسیل کشوری شدن دارد
سومین همایش فصلی تئاتر هفتک همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سید مرتضی طباطبایی گفت: در هفتک سوم با توجه به کمبود زمان ۵۱ اثر نمایشنامه‌ای به دبیرخانه ارسال شد که سیاست گذاران هفتک را بر آن داشت تا برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی جامع‌تری داشته باشند.

وی افزود: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه، ۳۰ اثر انتخاب شد و در نهایت ۱۸ اثر به بازبینی و سرانجام ۷ اثر برای نمایش مخاطبین به اجرا در آمد.

دبیر این همایش ، تاکید کرد: کیفیت آثار حاضر در همایش نشان می‌دهد، که هنرمندان این شهر در عرصه نمایش از پتانسیل بالایی برای مطرح شدن در مرکز استان و حتی کشور برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم در این آیین گفت: شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه فرهنگ در جایگاه ممتازی قرار گرفته و توسعه یافته‌ترین و باسوادترین شهرستان در استان اصفهان است که طبیعتاً با وجود چنین شاخص‌هایی وضعیت فرهنگ و هنر هم در این شهرستان متمایز است.

اسفندیار تاجمیری، تصریح کرد: چنانچه در سوابق تاریخی این هنر جستجو کنیم تئاتر را هنری تاثیرگذار می‌بینیم که فراز و فرودهای زیادی را طی کرده تا به این جایگاه رسیده و اکنون به نمادی از فرهنگ ما تبدیل شده است.

وی افزود: زیرساخت‌های فراوانی در حوزه مدیریت شهرداری وجود دارد و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی تلاش دارند تا این ظرفیت‌ها را اجرایی کنند.

همچنین در پایان این همایش از خانواده شهید مدافع حرم جواد قربانی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز