مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان خبر داد:

فروش خط تلفن ثابت به صورت آنلاین

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۲:۴۳
کد خبر: ۹۶۴۳۲۷
فروش خط تلفن ثابت به صورت آنلاین
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان گفت:شرکت مخابرات ایران در راستای بهبود کیفیت خدمات خود به مشتریان گرامی اقدام به فروش خط تلفن ثابت به صورت آنلاین کرده است.

وی اظهار داشت:برای خرید خط تلفن ثابت کافی است به وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www. tci .ir مراجعه کنید و پس از پر کردن فرم ­های اطلاعات مربوط به قرارداد و طی کردن روند اداری مربوطه خط تلفن ثابت خود را از #مخابرات دریافت نمایید.

مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان مچنین تصریح کرد: ماشین مجازی نیز برنامه ­ای است که به شما این امکان را می دهد که در پنجره  ای جدا در سیستم عامل کامپیوترتان، از سیستم عامل دیگری بهره ببرید.

وی ادامه داد:شما می‌توانید دیسک نصب سیستم‌عامل را درون ماشین مجازی بوت کنید. در این هنگام، خواهید دید ماشین مجازی طوری رفتار می‌کند که انگار در کامپیوتری مستقل در حال اجرا است. پس از نصب سیستم‌عامل روی ماشین مجازی، می‌توانید هر وقت به آن نیاز داشتید، ماشین مجازی روی دسکتاپ خود اجرا و از سیستم‌عامل نصب‌شده‌ روی آن استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان گفت:این برنامه برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می­ خواهند بدون نصب کردن یک سیستم عامل روی سخت افزار خود بفهمند چطور کار می­ کند یا اطلاعاتی از آن سیستم عامل بدست بیاورند

 

نظر شما