انتخابات یازدهم/۲۳

ثبت ۱۲ تخلف انتخاباتی در اصفهان/ انصراف سه کاندیدا در حوزه انتخابیه اصفهان

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۶۴۴۶۳
ثبت ۱۲ تخلف انتخاباتی در اصفهان/ انصراف سه کاندیدا در حوزه انتخابیه اصفهان
فرماندار اصفهان گفت: پرونده ۱۲ تخلف انتخاباتی جزیی در شهرستان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حسین سیستانی فرماندار اصفهان بدون اشاره به نوع تخلف‌ها گفت: این ۱۲تخلف‌ جزیی و گزارش آن به هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان ارسال شده است.

حسین سیستانی با بیان اینکه مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اصفهان منتشر شده است افزود: همه موارد مجاز و غیر مجاز فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی به نامزد‌های نمایندگی مجلس در شهرستان اصفهان اطلاع‌رسانی شده است.

او درباره تبلیغات در فضای مجازی نیز گفت: همه قوانین و ضوابطی که درباره تبلیغات در فضای حقیقی وجود دارد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز باید رعایت شود.

فرماندار اصفهان همچنین به انصراف سه کاندیدا در حوزه انتخابیه اصفهان از آغاز تبلیغات انتخاباتی تاکنون اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۳۰ نامزد در این حوزه انتخابیه رقابت دارند.

در بین آن‌ها چهره‌های مختلفی از نمایندگان فعلی مجلس تا ادوار گذشته، مسئولان اسبق استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و استادان دانشگاه به چشم می‌خورد.

تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد روز ۲۴ بهمن آغاز شده است و تا ساعت ۸:۰۰ اول اسفند ادامه دارد.

حوزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت اصفهان با حدود دو میلیون جمعیت دارای پنج کرسی در مجلس است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود.

 

نظر شما