افتتاح ۳۷ میلیارد تومان طرح عمرانی در فریدونشهر

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۱:۰۷
کد خبر: ۹۶۴۶۴۲
افتتاح ۳۷ میلیارد تومان طرح عمرانی در فریدونشهر
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، ۱۴۷ طرح عمرانی در شهرستان فریدونشهر به صورت متمرکز در جلسه شورای اداری و همچنین با حضور میدانی در سه نقطه از شهرستان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سد گاوخفت، سردخانه برف انبار، مدرسه بنیاد برکت، طرح‌های هادی روستایی و شبکه آبرسانی روستای سروشجان مهمترین طرح‌‌های افتتاح شده بودند.

همچنین قاضی عسگر، در بازدید از مجموعه پیست اسکی فریدونشهر که فرماندار، دادستان، بخشدار و برخی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند به وجود پتانسیل‌های مناسب و فوق العاده در بخش گردشگری و بخصوص ورزش‌های زمستانی در منطقه اصفهان اشاره کرد و افزود: این فرصت‌های گردشگری در استان اصفهان منحصر به فرد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: مجموعه معاونت امور اقتصادی استانداری اصفهان آماده هرگونه همکاری در خصوص معرفی سرمایه‌گذار و اختصاص وام جهت توسعه زیرساخت‌های مناسب در مجموعه پیست اسکی فریدونشهر است.

در ادامه محمود یوسلیانی رئیس هیات اسکی استان اصفهان گزارشی از مجموعه پیست اسکی ارائه کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری مناسب می‌توان سودآوری مناسب را برای این ورزش بدست آورد و این امر به رونق گردشگری در تمام فصول و همچنین به در آمد پایدار و افزایش اشتغال در این حوزه دست پیدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز