زاینده رود در نوروز جاری می ماند/ آخرین اخبار از اختصاص سهمیه بنزین سفر

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۰:۲۲
کد خبر: ۹۶۶۲۸۸
زاینده رود در  نوروز جاری می ماند/ آخرین اخبار از اختصاص سهمیه بنزین سفر
به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان، رودخانه زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری و پرآب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فریدون الله یاری با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان سفر و گردشگری، موضوع اقامت و بحث اسکان مسافران در محیطی مناسب و ایمن است، گفت: با توجه به اینکه هر ساله و در تعطیلات نوروز، استان اصفهان میزبان تعداد بی شماری از گردشگران نوروزی است، در نوروز ۹۹ نیز همانند سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی های لازم به منظور اسکان و اقامت این گردشگران در استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته خدمات اسکان و رفاه مسافران، به منظور بهسازی، آماده سازی و ساماندهی مراکز اسکان مسافران و گردشگران در سال‌های گذشته با مسئولیت اداره آموزش و پرورش استان برگزار می‌شد، لیکن با برنامه‌ریزی های انجام شده در نوروز ۹۹ مسئولیت این کمیته به عهده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان قرار گرفت که این می‌تواند نقطه قوتی برای تأسیسات گردشگری به منظور اسکان مسافران باشد.

الله یاری تاکید کرد: از وظایف این کمیته، آماده سازی مراکز اقامتی به لحاظ کیفی و کمی، هماهنگی با ادارات مختلف که در زمینه اسکان یا رفاه مسافران و گردشگران دارای ظرفیت هستند، کنترل نرخ گذاری واحدهای اقامتی، اطلاع رسانی نرخ مصوب با همکاری بخش خصوصی، هماهنگی با دانشگاه‌ها برای استفاده از خوابگاه‌ها در صورت لزوم و پس از تکمیل ظرفیت‌های رسمی از جمله وظایف این کمیته است.

سید علی صالح درخشان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نیز گفت: ایام پایان سال جاری برای تأسیسات گردشگری، ایامی پر کار خواهد بود، زیرا با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، این مجموعه‌های باید با توجه به ظرفیت‌ها و رویدادهای فرهنگی استان، بسته‌های جامع و کامل سفر را آماده و به گردشگران اطلاع رسانی کنند.

او افزود: با توجه به اجرای موفق رویداد فرهنگی نوروز گاه در سال‌های گذشته، در نوروز ۹۹ نیز، شهر اصفهان به صورت کامل در اختیار این رویداد عظیم فرهنگی خواهد بود.

درخشان تاکید کرد: این اداره کل به منظور توسعه گردشگری داخلی نیز در خصوص اختصاص سهمیه بنزین سفر، مکاتباتی را با مراجع ذیربط انجام داده است و همچنین به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان، رودخانه زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری و پرآب خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز