استاندار اصفهان:

اعضای هیئت های اجرایی مراقب باشند لفظ اعتماد خدشه دار نشود

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۵۴:۱۳
کد خبر: ۹۶۶۲۹۶
اعضای هیئت های اجرایی مراقب باشند لفظ اعتماد خدشه دار نشود
نفس و افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که هیئت‌های اجرایی از بین مردم انتخاب شده و برگزار کننده این انتخابات هستند. طبق قانون اعضای هیئت‌های اجرایی معتمدین مردم و نظام هستند و باید مراقب باشند لفظ اعتماد به هیچ دلیلی خدشه دار نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ عباس رضایی صبح امروز _۲۹ بهمن ماه_ در نشست هیئت‌های اجرایی و نظارت استان با استاندار اصفهان گفت: امروز برای همفکری در مورد اصفهان دور هم جمع شده‌ایم. کلمه اصفهان دارای رسالت زیادی است و حضور ۲۳ هزار شهید در این استان نیز بر مسئولیت ما می‌افزاید؛ بنابراین شما اعضای هیئت‌های اجرایی، نسبت به اعضای هیئت‌های اجرایی باقی استان‌ها مسئولیت مهمتری دارید.

وی افزود: نفس و افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که هیئت‌های اجرایی از بین مردم انتخاب شده و برگزار کننده این انتخابات هستند. طبق قانون اعضای هیئت‌های اجرایی معتمدین مردم و نظام هستند و باید مراقب باشند لفظ اعتماد به هیچ دلیلی خدشه دار نشود. این افراد نباید بگذارند تعلقات حزبی و شخصی، آبروی آنها و اعتماد مردم را خدشه دار کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در ماه‌های گذشته در دیدار با فرمانداران تاکید کردم که باید طبق رأی مردم عمل کنند. لفظ امانت داری مسئولیت بزرگی است و باید کمک کنیم از آن به خوبی حفاظت شود تا هوای نفس بر ما حاکم نشود. به آن‌ها تاکید کردم برای خواندن آرا، دو نفر مسئول خواندن و دو نفر مسئول نوشتن باشند تا هماهنگی و امانت داری بخوبی اجرا شود.

رضایی با بیان این که انتخابات فرصتی است تا خداپرستی و امانت داری خود را نشان دهیم، گفت: در روز قیامت امانت داری مورد پرسش قرار می‌گیرد. این فرصت دو روزه را غنیمت بداریم و امانت دار خوبی باشیم تا بتوانیم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان این که باید تنور انتخابات را گرم کنیم، اظهار کرد: ایجاد مشارکت حداکثری را از خانواده خود شروع کنیم و دیگران را به صندوق‌های اخذ رأی دعوت کنیم؛ اما حق نداریم رای به کاندیدایی را بر آنها تحمیل کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما تنها به منافع خودمان فکر نکنیم و مسائل ملی و استان را مدنظر داشته باشیم. امیدوارم شاهد انتخاباتی سالم و مشارکتی گسترده باشیم. اصفهان طی سال‌های گذشته در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده و امیدواریم مردم فهیم اصفهان این راه را در روز انتخابات ادامه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز