انتخابات یازدهم/۳۳

فرماندارشاهین شهر:مهمترین اصل صیانت از آراء مردم است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷:۱۱
کد خبر: ۹۶۶۵۱۰
فرماندارشاهین شهر:مهمترین اصل صیانت از آراء مردم است
گردهمایی نمایندگان گروه‌ها، اقشار و اقوام مختلف شهرستان شاهبن‌شهر و میمه با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در محل سالن همایش فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،اسفندیار تاجمیری، فرماندار شاهین شهر و رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،در این نشست گفت: در آستانه سی و هفتمین انتخابات نظام هستیم و تلاش و همت مردم ایران در راه رسیدن به استقلال و آزادی و پیشرفت، پیشینه‌ای بیش از یکصد سال دارد، لذا از افتخارات نظام در کنار امنیت، حضور مردمی در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات است.

وی افزود: ما در حوزه اجرا از ابتدا سیاست بیطرفی را اتخاذ کرده‌ایم و در جایگاه یک مجری برای ما اسامی که از صندوق رای بیرون می‌آید حائز اهمیت نیست، بلکه مهمترین اصل حفظ و صیانت از آراء مردم است و تا امروز هم تلاش کرده‌ایم که در مسیر اجرای قانون، مسؤولیتی که برگردانمان نهاده شده را به‌درستی اعمال کنیم.

    رئیس هیئت اجرایی انتخابات شاهین شهر، تصریح کرد: امروز ما درکنار همه‌‌ مسؤولیت‌های اجرایی در حوزه‌ فعالیت شهری، به عنوان مجری انتخابات، بحث حضور مردمی را دنبال می‌کنیم، چرا که در حال حاضر حضور و مشارکت مردمی در امر انتخابات، از مهمترین مصلحت‌های کشور است و حائز اهمیت فراوان می‌باشد.

    فرماندار خاطرنشان کرد: انتخابات از منظر نشان دادن مشارکت و پویایی و همدلی مردم با نظام در عرصه‌  بین‌المللی، بسیار حائز اهمیت است چرا که یکی از شروط مهم حاکمیت اسلامی، مردم سالاری‌است و باید نشان داد که فاصله‌ا‌ی بین مردم و حاکمیت نیست و نباید بوجود بیاید.

    فرماندار در خصوص جزئیات انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹ نامزد در شهرستان شاهین‌شهر و میمه با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه اقلیت‌های مذهبی ۲ نامزد در حوزه ارامنه جنوب و ۳ نامزد در حوزه ارامنه آشوری و کلدانی نیز رقابت خواهند کرد و در مجموع حوزه انتخابیه ۱۹۴ شعبه برای اخذ رای تعبیه شده که در شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۱۲۳ شعبه تجهیز است و واجدین شرایط بر اساس اعلام رسمی ثبت احوال، ۱۶۸ هزار و ۸۰ نفر در شهرستان شاهین‌شهر و میمه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز