انتخابات یازدهم/۳۴

تعداد نامزدهای انصرافی انتخاباتی در استان اصفهان/تعرفه‌های انتخابات توزیع شد

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۹:۵۲
کد خبر: ۹۶۶۸۳۷
تعداد نامزدهای انصرافی انتخاباتی در استان اصفهان/تعرفه‌های انتخابات توزیع شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از انصراف ۳۴۰ نامزد در مراحل مختلف برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان از ابتد تا امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حیدر قاسمی در جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان،گفت: . امسال یک‌هزار و ۲۲۴ نفر برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان نام‌نویسی کرده بودند و در حال حاضر ۳۴۱ نفر نامزد رقابت دارند

وی ادامه داد: حجم کار برگزاری انتخابات بر دوش حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی است که فرمانداران در این زمینه تمهیدات لازم را پیش بینی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: در ستاد انتخابات هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و هر یک از فرمانداران حوزه‌های انتخابیه در یکی از جلسات این ستاد شرکت کردند و امروز هم در آخرین جلسه ستاد یکی از فرمانداران حضور یافت.

قاسمی، افزود: فرمانداران در این جلسات نظرات، کمبودها و مشکلات خود را در حوزه انتخابیه خود مطرح می‌کنند و هماهنگی لازم در این جلسات برای رفع این مشکلات انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعرفه‌های انتخابات توزیع شده است، نیروهای دست‌اندرکار آموزش‌های لازم را دیده اند، اقلام و تجهیزات در اختیار حوزه‌ها قرار گرفته و امکانات تدارکاتی پیش بینی شده است تا در روز جمعه دوم اسفند به استقبال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت مردم فهیم استان برویم.

قاسمی ادامه داد: البته کمیته‌های حقوقی، امنیتی و انتظامی، فناوری ارتباطات، پشتیبانی و سایر کمیته‌ها به‌صورت مرتب از طریق سامانه جامع انتخابات و طُرق دیگر با حوزه‌های انتخابیه در ارتباط هستند و تمام امور را رصد می کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین۲۰ کرسی (به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز